Somber
zondag 28 november 2010 om 21:19
ik vind het raar , eerst verveelde ik me daarna nergens zin in zelf wat ik altijd leuk vond zoals (muziek luisteren en chaten op een site en filmpjes kijken) en kortaf hangen in de stoel somber denk , ik heb met tegen iemand op msn verteld een half uur later ongeveer bijna alles weer goed zit weer recht op niet meer kortaf luister weer muziek en praat weer op de chatsite. wat moet ik hier mee als het vaker gaat gebeuren, wat kan ik er zelf aan doen en wat kan het zijn.
zondag 28 november 2010 om 21:25
quote:diversity schreef op 28 november 2010 @ 21:19:
heb met tegen iemand op msn verteld een half uur later ongeveer bijna alles weer goed zit weer recht op niet meer kortaf luister weer muziek en praat weer op de chatsite. wat moet ik hier mee als het vaker gaat gebeuren, wat kan ik er zelf aan doen en wat kan het zijn.To volgens mij zit je niet zo lekker in je vel, maar zou je misschien kunnen proberen om je tekst iets duidelijker te formuleren. Ik snap zo niet helemaal wat het probleem is, je was somber en dat is opgelost nadat je met iemand hebt gechat?
heb met tegen iemand op msn verteld een half uur later ongeveer bijna alles weer goed zit weer recht op niet meer kortaf luister weer muziek en praat weer op de chatsite. wat moet ik hier mee als het vaker gaat gebeuren, wat kan ik er zelf aan doen en wat kan het zijn.To volgens mij zit je niet zo lekker in je vel, maar zou je misschien kunnen proberen om je tekst iets duidelijker te formuleren. Ik snap zo niet helemaal wat het probleem is, je was somber en dat is opgelost nadat je met iemand hebt gechat?
zondag 28 november 2010 om 21:33
zondag 28 november 2010 om 21:33
TO had ineens geen zin om dingen te doen waar ze anders wel zin in had. Ze deed kortaf, zat onderuit gezakt op de stoel en voelde zich somber. Dat heeft ze verteld aan iemand op MSN. Na een half uur was het ineens over en had ze weer zin om dingen te doen. De vraag is: hoe kan dat ineens en wat te doen als het nog eens gebeurd?
Mijn idee: puberteit, gaat vanzelf weer over.
Edit: Oei pardon, mosterd! Kaas anyone?
Mijn idee: puberteit, gaat vanzelf weer over.
Edit: Oei pardon, mosterd! Kaas anyone?

zondag 28 november 2010 om 23:26
@theEmpress sorry off topic
Tik nu vanaf mobiel dus tis onhandig om uitgebreid te Googl'en.
Ook ik ben standaard meer somber als de blaadjes van de boom vallen,
Lichtherapie heb ik weleens over nagedacht, maar heb mij er nooit in verdiept.
Zijn hier speciale therapeuten voor?
Valt het voor je verzekering dan onder alternatieve geneeswijze?
Alvast bedankt voor het antwoorden
TO je openingspost is niet al te duidelijk. Enig advies wat ik je kan geven is om je sombere stenningen in de gaten te houden. Als je er teveel last van hebt kun je een bezoekje aan de huisarts brengen. Misschien dat hij je dan kan doorverwijzen of kan helpen.
Sterkte!
Tik nu vanaf mobiel dus tis onhandig om uitgebreid te Googl'en.
Ook ik ben standaard meer somber als de blaadjes van de boom vallen,
Lichtherapie heb ik weleens over nagedacht, maar heb mij er nooit in verdiept.
Zijn hier speciale therapeuten voor?
Valt het voor je verzekering dan onder alternatieve geneeswijze?
Alvast bedankt voor het antwoorden
TO je openingspost is niet al te duidelijk. Enig advies wat ik je kan geven is om je sombere stenningen in de gaten te houden. Als je er teveel last van hebt kun je een bezoekje aan de huisarts brengen. Misschien dat hij je dan kan doorverwijzen of kan helpen.
Sterkte!