Trollen wennen nooit

05-12-2011 11:27 53 berichten
Sorry maar ik moet het even kwijt...

Ben meestal vooral een meelezer, nu zat ik mee te lezen op het topic "school verpest sinterklaas voor kind" (inmiddels verwijderd)

Ja hoor, halverwege blijkt t een trol te zijn. Maar op ZO'N zieke manier!!! Ik ben er echt even naar van, denk je serieus een probleem te lezen en dan ineens zo'n wending.

Ik weet dat er al heel veel over gezegd en geschreven is maar ik zit hier eventjes met hoge hartslag en zware verontwaardiging!!

Weet ook dat er beter geen aandacht aan besteed kan worden maar deze keer kwam het zo rauw op mn dak vallen, bah ik moet het gewoon even kwijt. Wat zijn sommige mensen ziek.
quote:Paekzwart schreef op 05 december 2011 @ 12:37:

Het is erger voor de mensen die een serieus probleem hebben en op een gegeven moment niet meer serieus genomen worden.

Ja dat ben ik wel helemaal met je eens
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 05 december 2011 @ 12:37:

Het is erger voor de mensen die een serieus probleem hebben en op een gegeven moment niet meer serieus genomen worden.

Dat klopt, maar ik vind het wel erg moeilijk te beoordelen en ben wel wantrouwig om elk gek verhaal maar voor waar aan te nemen. Ik zeg er wel eens wat over als een verhaal me ongeloofwaardig lijkt, ook om anderen te waarschuwen, maar dan heb je dus kans om iemand onterecht van trollerij te beschuldigen, een soort heksenjacht dus. Mensen die serieus een probleem voorleggen verdienen het natuurlijk om serieuze reacties te krijgen...
Ik reageer ook op topics die op een trol lijken redelijk serieus. Vind soms de discussie namelijk interessant en bedenk me dat het vaak ook, misschien niet dan voor de TO, maar wel voor anderen een echt verhaal kan zijn. Soms zijn de meest vreemde dingen namelijk ook daadwerkelijk voorkomend. En heeft een ander zowel als ikzelf nog iets aan de denkwijzen over "het probleem".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven