Vaak ruzie met moeder Geen OP

31-01-2023 19:36 14 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-01-2023 20:14
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen zijn genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Vivaforum
99.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Sure.
Jaja.
Je komt thuis, maar je woont er niet, want je wint op jezelf?

Hoe doet je dat?
Alle reacties Link kopieren Quote
Te doorzichtig dit. Try again.
Alle reacties Link kopieren Quote
Loep jezelf eens
Je hebt niet alleen ruzie met je moeder, maar met iedereen
Waar zou dagaanbieding kunnen liggen?

Huisarts kan je doorverwijzen
Alle reacties Link kopieren Quote
Je vraagt waarom het eten niet klaar is?
Bizar
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh god. Het is wel serieus.

Je bent eind 20. Tijd om volwassen te worden en gewoon je handjes te laten wapperen als je bij moeke bent. Of gewoon zelf koken. Zo ingewikkeld is het allemaal niet. Je werkt blijkbaar niet, dus waarom zou jij niet kunnen (beginnen met) koken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hahaha jaa, t topic is alweer leeggehaald.

Lina, ik denk oprecht dat je t beste een afspraak bij de huisarts kan maken. Zo te lezen (loep), heb je t niet erg gemakkelijk, op meerdere gebieden. Ik zou je aanraden hulp te zoeken!

Niet quoten dit AUB!! (Idk of dit mag @mods. Volgens mij mag verwijderen niet, maar als dit ook niet mag, dan laat ff weten, dan verwijder ik t weer).

Voor de mensen die t nog willen lezen:
TO heeft vaak ruzie met haar moeder en ze snapt niet waarom, maar ze baalt ervan. Zo was ze vandaag uit werk thuis gekomen en vroeg ze aan haar moeder waarom het eten nog niet klaar was. Toen zei moeder dat dat kwam omdat TO smiddags niet de afwasmachine had uitgeruimd en vervolgens was t dus weer ruzie, waarvan TO baalt. Ze woont op zichzelf, maar ze was afgelopen nacht ook al bij moeder blijven slapen. Verder kan moeder ook alleen maar negatief tegen haar doen. TO geeft aan verder nog wat problemen te hebben: weinig geld, geen baan volgens mij, geen relatie waardoor ze eenzaam is. Dus wellicht dat moeder daarom wel een goeie reden heeft om zo negatief over haar te praten. Echter, vraagt TO zich toch af waarom t zo negatief moet en of dat niet anders kan.

Wat kan ze t beste doen hiermee?
sunshine2 wijzigde dit bericht op 31-01-2023 20:11
68.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk inderdaad dat je hulp nodig hebt.

Jij kan niet alleen zijn en daarom verblijf je bij familie. Dit kan voor hun ook heel belastend zijn. Wellicht toch AD overwegen, zoals je huisarts heeft aangeraden? Je maakt het jezelf echt onnodig moeilijk. Zoek echt hulp, TO. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren Quote
@ Sunshine, TO haalt het niet voor niks weg hè! Niet netjes dit,en mag vast ook niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nouschi schreef:
31-01-2023 20:07
@ Sunshine, TO haalt het niet voor niks weg hè! Niet netjes dit,en mag vast ook niet.
TO heeft de laatste maand mss al wel 20 van dit soort topics geopend. Ze haalt t weg omdat de antwoorden haar niet aanstaan. Geen idee of t mag wat ik doe. Ik dacht dat juist verwijderen niet mag. Maar mogelijk mag dit ook niet. Als t niet mag, mods, dan laat ff weten. Haal ik t weer weg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sunshine2 schreef:
31-01-2023 20:08
TO heeft de laatste maand mss al wel 20 van dit soort topics geopend. Ze haalt t weg omdat de antwoorden haar niet aanstaan. Geen idee of t mag wat ik doe. Ik dacht dat juist verwijderen niet mag. Maar mogelijk mag dit ook niet. Als t niet mag, mods, dan laat ff weten. Haal ik t weer weg.
OP verwijderen mag ook niet idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
In eerdere posts van TO lees ik dat ze officeel op zichzelf woont, maar nogal aanhankelijk en niet al te zelfstandig is. Moeite heeft met afspraken maken en deze ook nakomen. Dagelijkse structuur etc. Ik maak daar uit op dat ze geen werk heeft of studie volgt.
Ook getuige eerdere posts van haar dat ze met veel mensen in haar omgeving, snel een probleem heeft (of met hun gedrag). Komt al met al op mij over als een niet al te makkelijk persoon om om je heen te hebben.
Dat schrijf ik niet om TO te kwetsen of te beledigen, maar ze is eind 20 en ik neem aan dat wanneer ze eind 30 is, ze er niet nog steeds precies zo bij wil zitten? Dan is het wel tijd om nu actie te ondernemen en niet anderen de schuld blijven geven. Ik kan me voorstellen dat voor moeder dit ook niet altijd makkelijk of leuk is.
En los van dit alles: ik kook thuis graag, maar hoef echt van niemand de opmerking te krijgen "waarom het eten nog niet klaar is!"
Ik ben niet in dienst bij je en ben ook geen huissloof of dienstbode. Zint dat je niet, dan fiets je lekker naar de snackbar of je maakt zelf wat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nouschi schreef:
31-01-2023 20:07
@ Sunshine, TO haalt het niet voor niks weg hè! Niet netjes dit,en mag vast ook niet.
Mag wel.
Jaja.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven