Verschrikkelijk nare droom

19-12-2010 22:54 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet precies wat ik van jullie verwacht, misschien een luisterend oor, misschien tips.

Afgelopen nacht had ik, zoals de topictitel al een klein beetje verraadde, een verschrikkelijk nare droom. Ik droomde dat ik een e-mail van een Viva-angel had gehad dat ik per ingang van heden permanent gebanned was. Wat was er gebeurd: ik had in een topic gereageerd op een user die iets als 'hellofabitch' heette. Ik had haar gequote en echt een steengoeie tekst geplaatst: 'what the hell, bitch'. (Vergeef me, mijn dromen zijn niet zo hoogdravend). Nouja, ik was dus gebanned vanwege mijn ongepaste taalgebruik en het feit dat ik een Angel belachelijk had gemaakt. (Het bleek namelijk dat 'hellofabitch' ook postte als Angel).

Ja, volgt iedereen het nog?

Even later kreeg ik nog een scheldmail van een andere, mannelijke Angel erachteraan. Maar daar kon ik niet meer over klagen op het Viva-forum, want ik was natuurlijk gebanned.

Ik helemaal in paniek natuurlijk: wat moest ik nu met mijn vrije tijd doen?

Nouja, nu durf ik dus niet meer te gaan slapen. Wat voor verschrikkelijke dingen droom ik straks? Dat ik ook op mn werk niet meer op Viva.nl kan?

Brr... Ik moet er niet aan denken
Occam's razor
En dit wordt? Het 278e topic over het beleid?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Mag ik dit flauw vinden?
Welk beleid? Ik had gewoon een hele nare droom en ik hou me helemaal niet bezig met het beleid.

Ik verwachtte eigenlijk een diagnose ofzo... Of een verwijzing naar een psychiater.

(Maar serieus, dit heb ik dus echt gedroomd, he...)
Occam's razor
Als je dit al een echte verschrikkelijk droom vindt..
quote:Marielle29 schreef op 19 december 2010 @ 22:58:

Mag ik dit flauw vinden?

Dat mag, maar dan zul je mn onderbewuste moeten blamen...

Even voor de duidelijkheid: dit is geen kritiek op welk beleid dan ook. Ik weet dat er iets speelde, maar daar heb ik me niet echt mee bezig gehouden. Dus ik weet niet waarom ik dit droomde :p
Occam's razor
quote:Marielle29 schreef op 19 december 2010 @ 23:00:

Als je dit al een echte verschrikkelijk droom vindt..

Zou jij het dan geen drama vinden als je het Viva-forum niet meer kon bezoeken?

Niemand snapt me :(
Occam's razor
quote:Debora schreef op 19 december 2010 @ 23:01:

[...]

Zou jij het dan geen drama vinden als je het Viva-forum niet meer kon bezoeken?

Niemand snapt me :(Nou ok, een klein dramaatje dan..
Enne welterusten!
Jemig, lekkere timing van mij met dat Thee-topic :p

Nou, dan duik ik mn bed maar in... Dank voor de welterusten, heb ik hard nodig!

Hopen dat ik morgen niet gebanned ben :S
Occam's razor
???
Ik snap je. Drie jaar geleden was mijn computer een paar weken kapot. Ik ging dus tijdens mijn werk naar de viva. En toen kregen we een bericht: door de vele uren die de werknemers in datingsites en geenstijl doorbracht, werd internet per direct afgeslote. VRRRE-ZE-LIJK
Ik gooi deze er nog maar even in;

Get a life!
quote:MEFS schreef op 19 december 2010 @ 23:15:

Ik snap je. Drie jaar geleden was mijn computer een paar weken kapot. Ik ging dus tijdens mijn werk naar de viva. En toen kregen we een bericht: door de vele uren die de werknemers in datingsites en geenstijl doorbracht, werd internet per direct afgeslote. VRRRE-ZE-LIJKO, wat erg! Hoe ben je daar weer overheen gekomen dan? Ik bedoel, zonder dat soort ontspannende onderbrekeningen kan een mens toch niet presteren?
Occam's razor
Door naar geroddels te luisteren en grappen over het nieuw beleid maken. We moesten in een schrift schrijven wat we hadden gedaan en hoe lang het had geduurd. En 1x per week inleveren.

Kort daarop was ik bij een ontzetten leuke werkgever aan de slag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven