Voornemens voor 2015 ?
woensdag 31 december 2014 om 19:30
Wie heeft er voornemens voor het nieuwe jaar? En hoe sterk zijn deze voornemens? Denk je dat je je eraan kunt gaan houden?
Ik wil graag nog gezonder gaan eten en meer bewegen. Maar of het lukt weet ik niet; er zit een praktisch maximum aan sportiviteit en gezond koken. Ook al omdat de rest van de familie er niet veel waarde aan hecht en liever nog dit saboteert.
Ik wil graag nog gezonder gaan eten en meer bewegen. Maar of het lukt weet ik niet; er zit een praktisch maximum aan sportiviteit en gezond koken. Ook al omdat de rest van de familie er niet veel waarde aan hecht en liever nog dit saboteert.
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren
woensdag 31 december 2014 om 19:43
Praat hier mee: http://forum.viva.nl/foru ... -los/list_messages/250701
woensdag 31 december 2014 om 20:00
Meer sociaal zijn: ik was er al mee bezig afgelopen jaar en kruip steeds meer onder mijn steen vandaan. Heb me behoorlijk verborgen gehouden in het echte leven qua deelname aan sociale dingen met vrienden etc., en heb me voorgenomen het komend jaar mezelf weer te laten zien en meedoen.
Onverwacht ben ik toch bij vrienden vanavond en daar heb ik heel veel zin in.
Fijne en gezellige jaarwisseling allemaal en een heel mooi begin van 2015 gewenst
Onverwacht ben ik toch bij vrienden vanavond en daar heb ik heel veel zin in.
Fijne en gezellige jaarwisseling allemaal en een heel mooi begin van 2015 gewenst
Krijg motto niet verwijderd :-)