Vriend is narcist en wil niet weg uit me huis

06-12-2017 00:17 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is bij mij ingetrokken en ik merkte vrij snel narcistische trekjes of te wel alles komt overeen met wat ik lees, een drama gewoon.... wat kan ik doen en hoe krijg ik hem me huis uit? Hij zegt me wat aan te doen als ik de relatie verbreek. Ik heb ook een dochter van 18 (die op de hoogte is) en hem weg wil hebben, maar die denkt wat nuchterder van die zet je er toch zo uit. Maar hij geeft aan haar ook wat aan te doen en is nu ook aan het stoken tussen mij en haar om afstand tussen mij en haar te creëren. Me familie is op de hoogte, dit weet hij niet, anders zwaait er wat. En me familie is bang voor mij en wat hij zou kunnen doen. Hij zit ook met alles op me lip. Iemand tips?
Al zn zooi op de stoep smijten met de woorden: en nu optiefen!
Alle reacties Link kopieren
Precies!
Eruit met die zooi.
Sloten vervangen.
Toedeloe :flag:
Alle reacties Link kopieren
Goh, al bedacht om de politie te bellen voor advies en een evt voormelding?

En ben je een psychiater?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Tokkie-alert :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Wijkagent benaderen.
Uitleggen wat de situatie is en om advies vragen. Vertellen dat je hem die-en-die datum uit je huis wil hebben.
Kijken wat je voor elkaar kan betekenen.
Je kunt op die dag op allerhande manieren afsluiten, inderdaad zijn spullen op straat zetten, je dochter ergens anders laten slapen, maar bij escalatie weet de politie in ieder geval jou kant.
Alle reacties Link kopieren
Mss is ie geen narcist maar gewoon een eikel.
Narcist is een diagnose, daarvoor heb je een psychiater nodig.
Eikel mag je gewoon zelf vaststellen.

Maakt het verder niet minder vervelend, dus contact opnemen met de wijkagent lijkt me een goed idee.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
06-12-2017 01:16
Tokkie-alert :nooo:
Dit.
Alle reacties Link kopieren
ik zou vooral niks proberen en hopen dat het vanzelf goedkomt

(tuurlijk niet... handelen vrouw! je weet best wat je te doen staat)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Als jou familie op de hoogte is en zij bang zijn dat hij jou iets zal aandoen,dan kun je toch wel wat familieleden inschakelen die erbij zijn wanneer je hem het huis uitzet?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij niets durft te doen als hij merkt dat jouw familie en de politie op de hoogte zijn van de situatie.

Dus vraag de wijkagent om raad.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn
Zodra hij zou dreigen mijn dochter iets aan te doen had ik allang zoveel stennis gemaakt en direct zijn spullen buiten gegooid, waarom helpt je familie niet een handje dan is het zo gebeurt of zou je hem al vaker verlaten en ben je weer met hangende pootjes teruggegaan daarna zodat ze nu niet meer helpen?
Mijn Ex en mijn vader hebben NPS. Of liever ras narcisten.

Zo snel mogelijk hem de deur wijzen. En neem contact op met de wijk-agent. Dat je hem/haar eventueel kan benaderen bij problemen. Dat maken ze veel vaker mee. Dus die kunnen je zeker helpen.
En trek je niets aan van alle dreigementen, nactisten neigen naar blufpoker.
Voor we hier van alles gaan opnoemen.......wat heb je zelf al ondernomen om hem weg te krijgen en te houden? Ben je denk je genoeg duidelijk geweest? Heb je hem al een keer eerder weer teruggenomen? Heeft hij je sleutels nog, heb je een ander slot genomen? Ben je al bij de politie geweest? Heeft hij je al reeds mishandeld of je dochter? Stalkt hij je? Je merkte vrij snel rare trekjes. Hoe lang zijn jullie samen geweest?

Kortom vul de informatie even aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen psychiater ook niet aangegeven dat te zijn, maar alles wat ik er over lees komt overeen. Hulp weigert hij, hij heeft niks en weet het zelf beter. Ik heb hem 1x eerder uit huis laten halen nadat hij me bedreigde en sloeg en ben zo dom geweest om er (weer) in te trappen. Ik weet dat ik op een forum de wind van voren kan krijgen en dat accepteer ik ook... het gaat er nu niet om wat voor fout ik heb gemaakt, maar hoe kan ik dit oplossen en dacht misschien tips te krijgen. Morgen heb ik contact met elke instantie te bedenken. Want “vrijheid” om te bellen en dergelijke heb ik niet of kan ik niet nemen omdat hij op me lip zit met alles (zit nu op de wc) het is makkelijker gezegd dan gedaan aangezien ik 1meter60 ben en hij 2 meter en elke dag in de sportschool. In mijn hoofd ben ik stoer, maar als me mond zegt wat ik denk dan ben ik bijdehand en dien ik op me woorden te letten. Mijn familie en vrienden weten van de situatie inderdaad, maar we zoeken een oplossing om hem met begeleiding van instantie huiselijk geweld en/of wijkagent uit me huis te laten gaan. Want 1 op 1 gaat het niet.... hij staat niet bij mij ingeschreven en zou ook tijdelijk hier verblijven. Ik heb me ook laten informeren over huisvrede breuk, weet iemand hier meer over?
Als je morgen nou ipv alle instanties bellen je familie leden optrommeld plus de wijkagent, zijn spullen in dozen op de stoep zet en alvast melding maakt van eventuele gekte daarna en dat jij en je dochter een week uit logeren gaan dan ben je een stuk sneller klaar je staat gewoon in je recht.
Alle reacties Link kopieren
oh als je hem toch weer gaat binnenlaten dan zou ik niet zoveel moeite doen om hem eruit te krijgen

(ok nu serieus, je weet kennelijk best hoe je hem eruit krijgt want dat heb je eerder gedaan, wat wil je van ons?)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Zo denk ik dus ook, en dat is wat ik wil. Maar als je bang bent maakt dat een stuk lastiger. Tas is al gepakt documenten veilig (dit allemaal op advies) zodra de wijkagent beschikbaar is het liefst vandaag al. Ik moet dit goed kunnen regelen, ik kan bij iedereen terecht wat dat betreft. Het is voor mijn gevoel allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. Ik loop op me tenen rond hem, vandaag is een rare stilte en misschien straks is hij weer enthousiast over iets. Ik kan hem gewoonweg niet peilen.
Hij is morgen weg toch?

Heeft ie veel spullen bij jou of past het wel in een paar dozen?
Instanties bellen heb je niet veel aan je zult het zelf moeten doen, spullen in dozen gooien voor hij thuis is en het liefst natuurlijk een nieuw slot op de deuren!
Wijkagent weet ervan dus ook melding is gedaan, nu je moed bij elkaar rapen en het gewoon doen!!
Alle reacties Link kopieren
Helaas weer toegelaten ja, zou graag info willen dit te doorbreken voor altijd. En of iemand dit eerder mee heeft gemaakt en advies heeft hoe ik dit het best kan aanpakken. Want als ik de stap heb genomen en ditmaal echt!! Hangt te veel voor me vanaf want me kind en familie zijn veel belangrijker als ik niet sterk blijf en dat is hij niet waard. Maar ik wil/moet me ook veilig voelen na de stap, wat voor maatregelen kan ik bijvoorbeeld treffen?
Alle reacties Link kopieren
tralies voor de ramen en een bodyguard?

tja, er is niet heel veel behalve de wijkagent en eventueel aangifte doen van (eerder)geweld en desnoods even uit logeren gaan

en de tip voor het 'doorbreken voor altijd' is de volgende keer dat hij klaar staat om bij je in te trekken even denken aan het typen op dit forum, vanaf de wc, over dat je zo graag van hem af wilde en dat je bang voor hem bent...

als dat niet helpt dan misschien je dochter de voogdij geven over jou?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Als hij niet bij je ingeschreven staat, is het niet zo ingewikkeld.

-Je plant een dag
-je belt/mailt een slotenmaker voor het vervangen van de sloten
-pak zijn spullen en zet die op straat/bij een vriend of familielid
-doe een voormelding bij de wijkagent dat je gedonder verwacht

Als hij thuiskomt en herrie schopt, bel je de politie.
Werkt hij? Zo ja zodra hij naar het werk is al zijn spullen bij elkaar zoeken en buiten gooien. En natuurlijk alle sloten laten vervangen.
closednote schreef:
06-12-2017 16:18
Werkt hij? Zo ja zodra hij naar het werk is al zijn spullen bij elkaar zoeken en buiten gooien. En natuurlijk alle sloten laten vervangen.

Of terwijl hij naar de sportschool is.
Maar toch... ik begrijp hoe je je voelt, gevangen en heel angstig en onveilig. Die bedreigingen zijn niet mals!
Dit heb ik ook meegemaakt. Ik ben toen met de stille trom naar de andere kant van het land verhuisd, maar goed...dat kon, hij woonde niet bij me in. Toen ik daar in een andere stad zat voelde ik voor het eerst weer hoe het was om niet continu gestalkt te worden.

Hij moet sowieso eerst je huis uit en wel zo snel mogelijk.

Zijn je woonplaats en je huis belangrijk voor jou en je dochter? Je zou eventueel ook verhuizing naar een andere woonplaats kunnen overwegen, bijvoorbeeld via woningruil. (www.woningruil.nl)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven