Waar erger jij je aan?

02-06-2009 17:02 495 berichten
Ik dacht open er een topic over, aangezien ik me best vaak erger aan dingen.

Zoals van het weekeind, met het mooie weer. Ging ik boodschappen doen, met de auto. (het was erg warm in dat ding) Toen ik hem geparkeerd had, zag ik in de auto naast me 2 hondjes zitten (pal in de zon) baasje was nergens te bekennen.. Ik vond dat zo zielig.

Waar ik me nog meer aan erger is dat mensen zomaar hun auto op de invalide plaats zetten terwijl ze daar helemaal niet mogen staan...

Ergeren jullie, je wel eens en zo ja waaraan...

Erger jij je wel eens?

Totaal aantal stemmen: 127

Nee, ik erger me nooit. (4%)
Ja, Ik erger me vaak aan iets of iemand (57%)
Ik erger me soms. (37%)
Ergeren? Wat is dat? (2%)
Alle reacties Link kopieren
- Mensen op dit forum die niet kunnen quoten en dan hun eigen tekst ook in de quote zetten, wat niet alleen heel onoverzichtelijk is maar ook onfatsoenlijk.
Ik erger me voornamelijk aan mezelf.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ja hoor, ik heb me vandaag ook weer geërgerd. Bij Bruna krijg je van die leuke geluks-Nijntjes. Let wel; Bruna is een kantoorboekhandel. Bij elke vijf euro een Nijntje, hartstikke leuk. Ik kocht een boek van ¤19,95, dus stond al klaar om mijn drie Nijntjes in ontvangst te nemen.

Wat kreeg ik? Niks!

Want de actie geldt niet voor boeken.

Stom gedoe.
quote:Schravelvot schreef op 28 februari 2010 @ 22:28:

Aan mensen die eten 'oppiepen' in de 'pling'.

Praat normaal.
Boodschappen doen bij bijvoorbeeld de slager of bakker en dan thuis bij het uitpakken van het tasje, er achter komen dat niet alle artikelen erin zitten waar je wel om hebt gevraagd en betaald.
Kappers die niet doen wat je vraagt.

Kijk, als zo'n kapster zegt: Joh, als ik je zo knip loop je echt voor lul, lijkt dit en dit je niet beter, dan vind ik het niet erg.

Maar gewoon zomaar iets anders knippen dan ik wou, grrr!

En aan mezelf, dat ik daar dan niks van durf te zeggen.
Dat zelfs journalisten het over Engeland hebben als ze Groot-Brittannie bedoelen (J. Pauw bijv. in P&W van vandaag)
Erger me dood aan van die busjes vol bouwvakkers die, terwijl je op de snelweg rijdt, naast je blijven rijden, met 3 man uit het raam hangend, zwaaiend, lallend en schreeuwend enz.

Vandaag weer twee (!) - het hing zeker in de lucht. Het was in zo'n halve file dus ik kon er ook niet aan ontsnappen door plankgas te geven ofzo. bah, sukkels.
Ik erger me aan advertenties op Marktplaats waar iets wordt aangeboden met de tekst: U MAG het hebben voor ...... euro.

(Jij MAG blij zijn als iemand je zooi wil hebben)

Ook erg is: Voor zo en zoveel "IS IE VAN JOU'.
Mensen die een konijn in een hokje houden.
TO's die drie keer hetzelfde topic openen en daarna een nieuwe nog twee keer en vervolgens een viava angel gaan uitschelden in wederom in een nieuwe topic. Dit alles in een tijdsbestek van nog geen uur
ik erger mij aan mannen die met hun benen wijd zitten in de bus en trein! Dat als je ernaast zit je die warme been tegen je aanvoelt bah! Alsof ze er heel wat tussen hebben hangen...
1. Mensen die vooraan staan bij een bushalte en niet in de bus hoeven die er net aan komt rijden, niet opzij gaan en ervoor zorgen dat de bus doorrijdt waardoor ik hem mis.

2. Op het werk: collega's die zeggen dat ze me een e-mail hebben gestuurd en vragen of ik hem al gelezen heb. Denk het niet he, want anders had ik wel geantwoord.

3. telemarketers ( waarom bellen ze altijd rond etenstijd?)

4. Krijsende kinderen

5. Dat ik een bad hair day heb door het weer

6. Mannen in groepjes die over mijn borsten beginnen te praten terwijl ik het nog kan horen.

7. Cassieres die met elkaar praten en de klant negeren
- Aan de oranjehysterie.

- Aan meelopers/kuddegedrag.

- Aan buurtgenoten die denken dat ze tijdens de WK een maand lang elke dag tussen 4 uur 's middags en 4 uur 's nachts geluidsoverlast mogen veroorzaken.
quote:Chipper schreef op 09 juli 2010 @ 17:24:

3. telemarketers ( waarom bellen ze altijd rond etenstijd?)

Dat is te verhelpen. Als je je aanmeld op een site, volgens mij belmeniet, dan heb je daar nooit meer last van!
Stressed is just desserts spelled backwards
Aan mensen met de fiets aan de hand op de markt en dan het halve kraampje bezet houden door de fiets er dwars voor te zetten.

Mensen die de buschauffeur niet groeten als ze instappen. Die beste man doet ook maar gewoon zijn werk

Meiden die in de bus de hele tijd met hun kauwgom binnensmond lopen te klappen.

Mensen die om de 10 seconden 'dinges' zeggen als ze iets aan het vertellen zijn. Hoe kan ik nu weten wie of wat 'dinges' is.

Ach jaaah
mensen (lees vrouwen) die midden in het gangpad een uitgebreid gaan lopen bijkletsen waardoor ik mij in allerlei bochten moet wringen om er door te kunnen en bij de boodschappen in het rek te kunnen komen...
Vrouwelijke collega's die echt overal over lopen te zeiken....
Ok, tijd om weer eens in dit topic te posten

In de dierentuin:

Kinderen die op de ramen kloppen en ouders die dat niet corrigeren. Volwassenen die als idioten op de ramen staan te kloppen.

In verblijven waar het duister is, lekker foto's maken, van zo dichtbij mogelijk, met de flits. Kinderen die dat doen en ouders die dat niet corrigeren. Is toch reuze irritant voor die dieren, de hele tijd dat geflits?

Kinderen die de beplanting in de dierentuin uit de grond rukken, ouders die dat niet corrigeren. Oh jawel, ik heb één moeder horen zeggen dat dat niet mag. Maar dan op zo'n toontje dat het geen indruk maakt. "Oh nou dat mag je niet doen hoor"

Kinderen die op de rand van zo'n dierenverblijf zitten, met hun benen aan de binnenkant. Je hoopt bijna dat zo'n dier dan eens omhoog springt om in een voetje te bijten.

Mocht ik ooit per ongeluk kinderen krijgen, dan vertel ik ze toch wat anders als ze zo met dieren en planten om zouden gaan.
Dierentuinen zijn sowieso afschuwelijk maar van die mensen erin die zich misdragen maakt het dubbel zo afschuwelijk! Wel heel fijn om te lezen dat jij dit opmerkt en je eraan ergert, Loreyi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven