Wat overkomt me nu dan?

15-06-2012 18:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hey,

Zal me even voorstellen, ben Mieke alweer 20 jaren oud(!!!!!!) en heb al een kleine 5 jaar een relatie met een jongen. Een halfjaar geleden begon ik plots te twijfelen aan hem, voel ik wel genoeg? Zie ik wel een toekomst samen voor me? Plots hield deze twijfel op en leek dit door te slaan naar mijn sexuele voorkeur. Ben ik lesbisch bi of hetero? Voor mijn eigen gevoel klets ik alles naar de lesbische kant. Ik heb nog nooit lesbische gevoelens gehad, naar mijn weten dus ook niet onderdrukt oid. Echt vervelend!!!! Dag en nacht denk ik eraan. Ik haal allemaal dingen in mijn hoofd als : hoe kun je nu weten dat je niet lesbisch bent als je het nog nooit hebt geprobeerd (het gekke is ik heb hier dan ook weer de behoefte niet aan) met een vrouw? Zo controleer ik mezelf steeds. Ik heb dan best wel een knappe vriendin (in de zin van vriendschap maar dan ben ik bang dat ik verliefd op haar begin te worden). Daarnaast ook : ik kan opgewonden worden van vrouwen en dan nog niet te beginnen over mijn gedachten in mijn hoofd over het tijdens een heterorelatie erachter komen lesbisch te zijn. Alsof er dan een soort lesbische in mij heeft gezeten al die tijd al. Ja, heel verrot dit dus...! Iemand die dit herkent? Zijn dit oprechte twijfels of?? Het gekke is alleen dat als ik uitga (flirten mag uiteraard) toch meer naar de mannen toetrek.

Hoop dat jullie er iets mee kunnen groetjes Mieke!
Tqammie, wanneer werd je voor t eerst verliefd op een vrouw?
Tammie bedoel ik!
Ben nie echt verliefd geweest heb wel iemand erg leuk gevonden en zij had mij laten zien dat mannen en vrouwen net zo leuk zijn maar de topic draait nie om mij en wat ik heb gedaan . Denk dat jij lekker moet soul searchen en idd nadenken of je zo door wil gaan of nie succes meis
Maar dat begrijp ik dan weer niet... Dan zou ik eerder zeggen dat je hetero bent of tussen hetero en bi in zit. Dat lijkt me logischer in jouw geval (als ik jou was geweest). Ik heb wel eens een vrouw gesproken en die vertelde hetzelfde te hebben meegemaakt als mij. Zij voelde zich ook opgewonden. Uiteindelijk is zij gaan experimenteren en kwam zij erachter dat zij vrouwen heel leuk vond, maar dan eerder op sexueel gebied. Ze kwam erachter dat ze toch meer naar mannen neigde omdat ze hier wel verliefd op kon worden in tegenstelling tot vrouwen.
Ja mag je vinden ik ben niet verlieft geworden maar weet dat ik dat wel

Zou kunnen . Maak me ook nie uit hoe je t noemt geef t beestje een naam

Ben je inmiddels zelf er al uit wat je gaat doen ?
quote:Tammie84 schreef op 18 juni 2012 @ 21:25:

Ja mag je vinden ik ben niet verlieft geworden maar weet dat ik dat wel

Zou kunnen . Maak me ook nie uit hoe je t noemt geef t beestje een naam

Ben je inmiddels zelf er al uit wat je gaat doen ?Ja, ik blijf bij mijn vriend. Ik hou namelijk van hem. Hoe weet je of je verliefd op een vrouw kunt worden terwijl je nog nooit verliefd bent geweest op een vrouw?
quote:wijenzo schreef op 16 juni 2012 @ 16:36:

Zo te lezen een best lastige situatie.

Ik zou zeggen: probeer het, en kijk dan zelf wat je het prettigst vindt. En schaam je vooral niet voor je gevoel. Hiermee worstelen heel veel mensen.

Heel veel succes!Maar is het niet een beetje zo dat ik eigenlijk hetero of biseksueel ben en niet lesbisch. Ik bedoel... Ik weet zeker dat ik tot over mijn oren ben geweest op verschillende jongens en nog nooit op meiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven