Zomermoppers en wintervreugd!

zondag 16 augustus 2015 om 14:18
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?
We komen trouwens hier vandaan.
We komen trouwens hier vandaan.

maandag 19 juni 2017 om 20:39
Jij ook sterkte. Afgelopen nacht sliep ik rond kwart over vier, en dat is zo ongeveer de tijd dat ik er morgen uit moet. Hoera.Daantje1970 schreef: ↑19-06-2017 20:26Pfff...half 9 en het is hier buiten nog 31 graden! Dat wordt echt weer een rotnacht.
Ik lig op bed. De slaapkamer is het koelste en donkerste plekje, dus dan maar op bed liggen. Morgen gaat de wekker weer om half 5 dus ik ga wel bijtijds slapen. Tenminste een poging doen om te slapen.
Wens jullie sterkte deze nacht.

dinsdag 20 juni 2017 om 08:57
Goedemorgen! Ik hoop op 15 graden
Nee ik weet het eigenlijk niet, volgens mij wel rond de 27 graden.
Het is nu ook heel benauwd in huis dus vannacht weer slecht geslapen en weer hoofdpijn
Gelukkig vrij vandaag dus rustig aan.
Heb nu de ramen nog even open maar die gaan op tijd dicht anders komt de warmte weer naar binnen.

Nee ik weet het eigenlijk niet, volgens mij wel rond de 27 graden.
Het is nu ook heel benauwd in huis dus vannacht weer slecht geslapen en weer hoofdpijn

Gelukkig vrij vandaag dus rustig aan.
Heb nu de ramen nog even open maar die gaan op tijd dicht anders komt de warmte weer naar binnen.
dinsdag 20 juni 2017 om 09:14
Goedemorgen dames! Of kan ik dat 'goede' maar beter weglaten? Tis hier vlg mijn weerstationnetje nu 22 graden op mijn terras (schaduw), maar binnen nog steeds 27+ en ondanks dat ik net de badkamer uitkom gutst het alweer van mijn rug. Kan me écht niet voorstellen dat het vandaag 23 graden zou worden hier, maar ooooh .. wat snak ik ernaar. Heb het ook benauwd Yesss en als ik pech heb houd ik van die temperatuursverschillen binnen/buiten nog een luchtpijpontsteking over ook. Sterkte allemaal!

dinsdag 20 juni 2017 om 10:12
Ik heb net, om de moed er in te houden, even op internet gekeken naar mooie herfstdecoraties die ik over een poosje weer kan maken. Zo gezellig met mooie geurkaarsen en leuke eikeltjes en kastanjes. Heb ook gelijk even gegoolged naar een lekkere ovenschotel met pompoen.
Gisteren heb ik al een paar warm gevoerde all stars besteld en een paar korte zwarte laarzen. Dus.... laat de herfst maar komen! Ik ben er klaar voor.
Gisteren heb ik al een paar warm gevoerde all stars besteld en een paar korte zwarte laarzen. Dus.... laat de herfst maar komen! Ik ben er klaar voor.
Als het regent is het nat en als het vriest is het glad!

dinsdag 20 juni 2017 om 12:43
In mijn woonplaats vandaag 29 graden. Ik wilde eerst vanavond al naar de camping gaan, maar daar wordt het donderdag 34 graden. Dat kan ik mijn poezels echt niet aandoen. Dus ga ik donderdagavond maar. Daar wordt het vanaf vrijdag 23 graden. Dat is een stuk beter.
Vanmorgen toen ik van huis ging was het buiten 21 graden en in de auto ook. En dat om half 6 's morgens!!
Vanmorgen toen ik van huis ging was het buiten 21 graden en in de auto ook. En dat om half 6 's morgens!!
dinsdag 20 juni 2017 om 13:11
Dames, kom allemaal deze kant op!
Hier langs de waddenkust is het heerlijk.
Ik schat zo'n graadje of 20. Bovendien staat er een fikse bries. Daardoor is het eigenlijk gewoon fris te noemen buiten. Ik ga niet in T-shirt op de fiets, pak er dan een vestje bij anders vind ik het te koud
.
Ook de zon heb ik vandaag nog niet gezien.
Ik schat zo'n graadje of 20. Bovendien staat er een fikse bries. Daardoor is het eigenlijk gewoon fris te noemen buiten. Ik ga niet in T-shirt op de fiets, pak er dan een vestje bij anders vind ik het te koud

I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

dinsdag 20 juni 2017 om 14:01
Omg, ik ben echt zó jaloers op jou!Vera8 schreef: ↑20-06-2017 13:11Dames, kom allemaal deze kant op!
Ik schat zo'n graadje of 20. Bovendien staat er een fikse bries. Daardoor is het eigenlijk gewoon fris te noemen buiten. Ik ga niet in T-shirt op de fiets, pak er dan een vestje bij anders vind ik het te koud.
Kijk maar, helemaal groen ben ik ervan

Geniet ervan!
dinsdag 20 juni 2017 om 14:13
Pff hier pas vanaf zaterdag frissere lucht! Vandaag 31gr morgen 32gr donderdag 34 vrijdag nog 27gr oké beter dat 30+ zaterdag eindelijk 21/22 graden als het tegen die tijd niet veranderd is naar hogere temperaturen ik vertrouw die weerkaarten voor niets!
Ik ben zo jaloers op het noordelijk deel van Nederland
Ik ben zo jaloers op het noordelijk deel van Nederland

dinsdag 20 juni 2017 om 16:49
Ha .. een beetje begrip .. fijn!