'Hutje op de hei' . Tips?

28-08-2014 20:03 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind oktober wil ik graag een lang weekend in mijn eentje weg.

Ik heb behoefte aan rust, ruimte, natuur om te wandelen, privacy , goed glas wijn en een boek!

Ideale ingrediënten voor een echt 'hutje op de hei'.



Iemand tips? Graag!!
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 28 augustus 2014 @ 21:51:

[...]





Waar zou je bang voor zijn lilalinda?

Voor iemand die kwaad wil. Dat ik alleen en kwetsbaar in een huisje zit. Geen buren, die me horen. Geen ontvangst op de mobiel.

Geluiden die ik niet ken, en niet op waarde kan schatten. Als iemand kwaad wil, kun je geen kant op.



En ja, ik weet dat die kans niet groot is. Maar echt, ik zou geen oog dicht doen.



(Slaap thuis gerust alleen)
Alle reacties Link kopieren
Wat een prachtig huisje nephtys!!



Wilde eigenlijk niet te ver. Anders weer zo veel tijd en onrustig. Woon overigens in Arnhem.



Dat huisje in Emst... Heb je daar een link van?
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op donderdag 28 augustus 2014 21:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NYC in "'Hutje op de hei' . Tips?"" class="messagelink">NYC schreef op 28 augustus 2014 @ 21:51</a>:</b>

[...]





Waar zou je bang voor zijn lilalinda?</div></blockquote>

Voor iemand die kwaad wil. Dat ik alleen en kwetsbaar in een huisje zit. Geen buren, die me horen. Geen ontvangst op de mobiel.

Geluiden die ik niet ken, en niet op waarde kan schatten. Als iemand kwaad wil, kun je geen kant op.



En ja, ik weet dat die kans niet groot is. Maar echt, ik zou geen oog dicht doen.



(Slaap thuis gerust alleen) Dat klinkt inderdaad niet als een ontspannen weekend!
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
weekendje woningruilen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Qian schreef op 28 augustus 2014 @ 22:29:

weekendje woningruilen?Woon jij in een 'hutje op de hei' dan? Als ik naar je ava kijk zie ik direct een prachtige bosrijke omgeving voor me. Een dak van bladeren waar hier en daar de zonnestralen door heen breken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja woning ruilen ok! Maar dan krijg je wel man en kind erbij
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
quote:chillies schreef op 28 augustus 2014 @ 22:34:

Ja woning ruilen ok! Maar dan krijg je wel man en kind erbij
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Landal Putten,

Landal Miggelenberg



Camping De Paasheuvel in Vierhouten heeft 1 schattig klein huis te huur. De hei is naast de camping.
Alle reacties Link kopieren
Liever geen park of camping :-) ech echt Rémy !!
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren




http://www.paasheuvel.nl/ ... ierhouten/huisjekoos.aspx
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zou t wel durven , laatst nog 1 nacht alleen gekampeerd in tentje in een bos , natuurkampeerterrein . Ik viond t heerlijk. Er stonden nog 5 anderen in dat bos.
Alle reacties Link kopieren




http://www.natuurhuisje.nl/vakantiehuisje/24480
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Jammer van die 5 anderen
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
Lekker klootschieten op de paasheuvel! :-)
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
http://www.natuurhuisje.nl/vakantiehuisje/13167



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou ook wel willen maar weet nu al dat dat 3 dgn onafgebroken viva forummen op mijn mobiel wordt.. En of een mens daar nu van opknapt.. ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:chillies schreef op 28 augustus 2014 @ 22:43:

Lekker klootschieten op de paasheuvel! :-)Richting die 5 anderen die er misschien ook zijn? Kies dan liever een plek die geen andere mensen onderdak biedt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Huisje zonder wifi en 4g!!
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
Bij die natuurhuisjes is wel wat te scoren
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren




http://www.natuurhuisje.nl/vakantiehuisje/23347
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dat is wat ik bedoel ENN!
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
Gelijk ook prijzig! Maar Garderen is erg dichtbij. Maar wat een heerlijk huisje
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je eigenlijk zonder man en kind als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Huisje Koosje inderdaad. Paasheuvel . Staat lekker vrij en omgeving is erg leuk. Wel op camping. Kost ¤ 50,- p nacht zowel hoog- als laagseizoen , minimaal 3 nachten te huur als je in een weekend gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven