3 weken Vietnam/Cambodja, beste reistijd?

03-05-2017 09:29 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerder dit jaar heb ik een topic geplaatst met de vraag voor tips voor een vakantiebestemming. We wilden eerst voor Nicaragua gaan maar onze uiteindelijke keuze is toch op Vietnam en Cambodja gevallen.

We willen graag dit jaar 3 weken naar Vietnam en Cambodja gaan. We hebben al veel gereisd in Azië en pakken altijd vrij veel plekken in korte tijd. Nu zit ik alleen erg te twijfelen wat een goede reistijd is.. Ik lees op internet zo veel verschillende dingen.

Ons reisplan is:

Vietnam: Hanoi – Halong Bay – Hoi An

Cambodja: Angkor watt – Ko Rong – Phnom Penh

Kunnen jullie me helpen met het kiezen van de beste reistijd qua weer? We hebben het liefste weinig regen en redelijk warm weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond PP juist erg gemoedelijk, maf dat de meningen zo uiteen kunnen lopen. Ik zou Cambodja met Laos combineren qua reis periode en dan can Cambodja zuid Laos binnen gaan. Dan kom ke in Cambodja op plekken waar minder toeristen komen (dan op de geeikte plekken). Erg leuk!
mayou schreef:
06-06-2017 20:12
Ik vond PP juist erg gemoedelijk, maf dat de meningen zo uiteen kunnen lopen. Ik zou Cambodja met Laos combineren qua reis periode en dan can Cambodja zuid Laos binnen gaan. Dan kom ke in Cambodja op plekken waar minder toeristen komen (dan op de geeikte plekken). Erg leuk!
Ik dus ook. Heb er in mijn uppie twee dagen rondgelopen. Heb geen enkel moment het idee gehad dat het niet veilig was of me ongemakkelijk gevoeld of dat ik een wandelende portemonnee was. Is al wel wat jaren terug, is het er zo veranderd dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven