adults only hotel

17-09-2021 22:45 16 berichten
Ik zit ook voor de najaarsvakantie nog te kijken naar een korte vakantie. Nu zie ik bij sommige aanbieders de mogelijkheid om te selecteren op een "adults only".

Is dat gewoon onschuldig een hotel zonder gillende kinderen bij het zwembad, of kom ik dan een scene terecht die hier op de sexpijler schrijft? (daar heb ik nl geen zin in)
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook buitenom schoolvakanties boeken of ben je daar aan gebonden? En adult only is in mijn ervaring wat rustiger zowel qua kleine kinderen maar ook qua jongeren
Vergeef me dat ik schreeuw wat ik niet weet en dat ik zwijg over wat helder is, dat ik nooit zeg wat ik bedoel en dingen roep die ik niet voel.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zonder kinderen. Gericht op volwassen vakanties, dus geen kinder animatie, kinderbedjes, stoeltjes ed.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zonder kinderen. Ben er ooit ook wel eens geweest, niks raars aan. Lekker rustig, geen gegil om je heen :)
Alle reacties Link kopieren
De scene zoals op de sekspijler bestaat ook, maar dat heet een love hotel, geen adult only hotel.
Alle reacties Link kopieren
Voor de zekerheid zou ik de zweepjes in je koffer doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vampierprinsesje schreef:
17-09-2021 23:00
De scene zoals op de sekspijler bestaat ook, maar dat heet een love hotel, geen adult only hotel.
check! Dat wilde ik even weten :$
vampierprinsesje schreef:
17-09-2021 23:00
De scene zoals op de sekspijler bestaat ook, maar dat heet een love hotel, geen adult only hotel.
1x is wel genoeg
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk keer in zo een hotel op Ibiza geweest met een vriendin zonder kleine stoorzenders 👌🏼
Alle reacties Link kopieren
Ligt misschien heel erg aan waar het is? en wat het hotel er zelf mee bedoeld of wil bereiken. Wij hebben een keerjte in een hotel in Magaluff gezeten met twee gezinnen, hotel zei bij boeken dat ze normaal niet veel gezinnen hebben maar dat het geen probleem was, nou achteraf hebben we begrepen waarom, alleen maar feestende groepjes Engelse jongeren en of stellen en veel drankgebruik, lawaai, blote mensen dansend op de balkons enz... Gewoon ook onze fout hoor, we wilden naar Majorca en hadden op het plaatje van het hotel geselecteerd en niet veel geïnformeerd naar het stadje zelf of andere plekken, maar goed deze vakantie zullen we niet snel vergeten :-)
Alle reacties Link kopieren
kes49240 schreef:
17-09-2021 23:50
Ligt misschien heel erg aan waar het is? en wat het hotel er zelf mee bedoeld of wil bereiken. Wij hebben een keerjte in een hotel in Magaluff gezeten met twee gezinnen, hotel zei bij boeken dat ze normaal niet veel gezinnen hebben maar dat het geen probleem was, nou achteraf hebben we begrepen waarom, alleen maar feestende groepjes Engelse jongeren en of stellen en veel drankgebruik, lawaai, blote mensen dansend op de balkons enz... Gewoon ook onze fout hoor, we wilden naar Majorca en hadden op het plaatje van het hotel geselecteerd en niet veel geïnformeerd naar het stadje zelf of andere plekken, maar goed deze vakantie zullen we niet snel vergeten :-)
Hahahaaa ja dan noem je ook een plaats. Hét zuip paradijs voor de Engelse jeugd.
Alle reacties Link kopieren
Kihei schreef:
17-09-2021 22:48
Je kunt ook buitenom schoolvakanties boeken of ben je daar aan gebonden? En adult only is in mijn ervaring wat rustiger zowel qua kleine kinderen maar ook qua jongeren

Mijn ervaring is dat je juist buiten schoolvakanties veel luidruchtige gezinnen met kinderen onder de vier treft.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ik moest best wel even lachen bij het lezen van dit topic :hihi:
Zag het helemaal voor me…
Alle reacties Link kopieren
MEFunny schreef:
18-09-2021 08:50
Ik moest best wel even lachen bij het lezen van dit topic :hihi:
Zag het helemaal voor me…
ik had een verbazing, dat het woord "Adult" blijkbaar verschoven is naar "seks"
Alle reacties Link kopieren
Dat komt van adult movies.

Daar wordt het ook als synoniem voor seks gebruikt.
óu sont les neiges d'antan

merano schreef:
18-09-2021 09:16
Dat komt van adult movies.

Daar wordt het ook als synoniem voor seks gebruikt.
Dat was mijn associatie idd. Ik dacht toch even checken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven