All inclusive 9/10 dagen Spanje
donderdag 18 september 2025 om 19:07
Volgend jaar wil ik graag met mijn twee kinderen naar Spanje. Dochter van 15 (dan 16) wil dat al zo lang en zo graag. En aangezien het misschien de laatste keer is dat we samen op vakantie gaan (
) , gun ik het haar en zusje.
Maar ik heb dat dus nog nooit gedaan. Ik ben van de stedentrips. Of kamperen.
Ik wil in de zomervakantie en met de bus. Ik ben alleenstaand en wil nu alvast gaan sparen. Zodat we geen zorgen hebben daar. Boeken doe ik zo snel mogelijk (vroegboek korting)
Wat zijn de prijzen waar ik rekening mee zou kunnen houden? Wie heeft ervaring, misschien zelfs afgelopen vakantie?
Oh en ik denk aan de kust bij Barcelona in de buurt...Malgrat de Mar bijvoorbeeld.

Maar ik heb dat dus nog nooit gedaan. Ik ben van de stedentrips. Of kamperen.
Ik wil in de zomervakantie en met de bus. Ik ben alleenstaand en wil nu alvast gaan sparen. Zodat we geen zorgen hebben daar. Boeken doe ik zo snel mogelijk (vroegboek korting)
Wat zijn de prijzen waar ik rekening mee zou kunnen houden? Wie heeft ervaring, misschien zelfs afgelopen vakantie?
Oh en ik denk aan de kust bij Barcelona in de buurt...Malgrat de Mar bijvoorbeeld.
donderdag 18 september 2025 om 19:15
Kijk eens bij Solmar of hier: https://www.busreizennaarspanje.nl/
Zou er wel rekening mee houden dat je twee dagen kwijt bent aan reizen.
Zou er wel rekening mee houden dat je twee dagen kwijt bent aan reizen.
donderdag 18 september 2025 om 19:36
Ik zou vliegen. Je vliegt echt zo snel en goedkoop naar Girona dat ik daar echt nooit 2 dagen voor in een bus zou gaan zitten. Vanaf het vliegveld kan je vervolgens makkelijk met de bus of (eventueel al vooraf gereserveerde) taxi naar je vakantieplaats.
M.b.t. prijzen denk ik dat je 130 euro p.p voor de vlucht kwijt bent, 50 euro voor de taxi, tussen de 1000 en 1500 euro voor een appartement en dan dan nog wat je daar uitgeeft.
M.b.t. prijzen denk ik dat je 130 euro p.p voor de vlucht kwijt bent, 50 euro voor de taxi, tussen de 1000 en 1500 euro voor een appartement en dan dan nog wat je daar uitgeeft.
anne1235 wijzigde dit bericht op 18-09-2025 19:39
26.13% gewijzigd
donderdag 18 september 2025 om 19:39
Net even snel gekeken voor willekeurige tien dagen in juli volgend jaar; met baggage en drie volwassenen kom je toch op zo'n 650,-
Niet per se heel goedkoop.
donderdag 18 september 2025 om 19:42
Mijn dochter is deze zomer nog voor 130 euro naar Girona gevolgen. Mijn man en ik afgelopen Februari voor 119 euro naar Barcelona. Zeker als je flexibel bent qua dagen dan is er vaak best een goedkope vlucht te vinden. Voor 3 personen kan je 1 grote koffer reserveren + handbagage kom je dan prima uit.
Aanvulling: wij vliegen vaak vanaf Düsseldorf. Dat is meestal het goedkoopst.
donderdag 18 september 2025 om 19:45
donderdag 18 september 2025 om 20:01
Je pubers ook?
Bij all inclusive zit de reis er al vaak bij in alhoewel ik in Spanje daar niet voor zou kiezen.
vrijdag 19 september 2025 om 00:32
En was die zomer ook hoogseizoen? Dus in de officiële zomervakantie? 130 voor een retour lijkt me niet haalbaar.Anne1235 schreef: ↑18-09-2025 19:42Mijn dochter is deze zomer nog voor 130 euro naar Girona gevolgen. Mijn man en ik afgelopen Februari voor 119 euro naar Barcelona. Zeker als je flexibel bent qua dagen dan is er vaak best een goedkope vlucht te vinden. Voor 3 personen kan je 1 grote koffer reserveren + handbagage kom je dan prima uit.
Aanvulling: wij vliegen vaak vanaf Düsseldorf. Dat is meestal het goedkoopst.
Maar goed, TO wil met de bus, dus het doet er niet toe.
vrijdag 19 september 2025 om 01:38
Met de trein ben je in een dag in Barcelona, via Parijs. Daar moet je wel van het ene naar het andere station, maar je kunt zo boeken dat daar tijd genoeg voor is. Maar als je van de bus houdt, dan is dat natuurlijk ook prima. De Flixbus is denk ik de goedkoopste optie.
In La Pineda bij Salou heb je Club Estival, zijn wij twee keer geweest toen onze kinderen jonger waren en kun je all inclusive verblijven, was best te doen. Veel zwembaden en aardig wat te doen, vlak bij het strand en vlak bij het grote pretpark PortAventura.
In La Pineda bij Salou heb je Club Estival, zijn wij twee keer geweest toen onze kinderen jonger waren en kun je all inclusive verblijven, was best te doen. Veel zwembaden en aardig wat te doen, vlak bij het strand en vlak bij het grote pretpark PortAventura.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 19 september 2025 om 04:53

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in