Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
hahaha .. kom op het is niets voor niets the flying pig... wel grappig als ik met een mondje zou gaan rennen

op hyves heb ik foto's gepost van ons t-ball wonder mini dutchie hahahah
hahaha .. kom op het is niets voor niets the flying pig... wel grappig als ik met een mondje zou gaan rennen

op hyves heb ik foto's gepost van ons t-ball wonder mini dutchie hahahah
Dat is inderdaad waar Dutchie, heel toepasselijk.

Zal nog even je page kijken voordat ik weer eens de deur uit gaat.
Het was weer even K dag wat werk betreft. Heb de buurvrouw dan ook maar eens blij gemaakt, als dank kreeg ik zonet een grote pot met snert er in.

Daarnaast kwam een klant van mij ook toevallig bij dezelfde buuf en had ook een electra probleempje. Perfect het begint langzaam te rollen.
SFO..jammer dat het een K dag was maar gelukkig kwam het op het end nog een beetje goed.

Zal dadelijk eens even gaan kijken Dutchie..ik denk dat Kodak inmiddels wel in Nederland zal zitten.

Bloesie..heb je nog een leuk weekend verder gehad?
vandaag mijn cortizone shot..om 4 pm..ik zie er tegen op..

Morgen avond is het 3 jaar geleden dat mijn vader is over leden... ik hik zo tegen deze dagen op, net een mailtje gehad van mijn lieve dutchiezus,..die zit er helmaal door heebn had graag effe bij haar op de stoep gestaan met een vander linden kaas kroket dan haqd ik haar achter het buro vandaan gesleept en naar het strand gereden... op deze dagen mis ik het strand zo erg (familie ook hoor) effe die wind door je haren gedachte op nul..... zee doet wonderen voor body and mind...

morgen komt mams aan en uncle... zo raar voor het eerst in 3 jaar kijkt een gedeelte van mij uit naar die dag....

Dus tja SFO de Kdagen daar kan ik in mee komen.... strak effe een bloemetje bestellen on line voor mijn zusie....

nou de regen komt er weer aan des SFO... vangen die zon en breng hem mee!

Kodak lekker met koningen dag in nederland.... ooo lijkt me leuk
Ga er weer vandaag wat van maken, lekker om weer eens lang in bed te kunnen blijven liggen maar gelukkig begin ik vandaag met een beun klusje. Daarna hoop ik eindelijk groen licht van mijn baasje te krijgen.

@Dutchie wens jouw alvast voor morgen sterkte en ja ik zal proberen de zon deels in mijn koffer te pakken.

@Bloem hoe is het bij jullie daar boven in Oregon.

@Bloesie vandaag weer naar de betonnen arena of ben je daarnu klaar mee.

@Kodak veel plezier dar in de NL's.

@Vinyl ik zou zeggen heel veel plezier vanavond
Nou, wat worden we opgeschrikt door de Swine Flu (of terwijl de Mexicaanse Griep). Alle medische maken hier al grappen en grollen want het is niet erger dan normaal maar Arnie moest weer eens de noodtoestand afkondigen hier in California.

In de Nl's hoeft men volgens de insiders van de Telegraaf niet te vrezen want; Op een geheime plaats in Nederland liggen 4,5 miljoen doosjes van het antivirale middel Tamiflu klaar, bedoeld om aan zieke patiënten te geven.

Dutchie wij komen gewoon aaanstaande vrijdag en nemen onze voorzorgs maatregelen zoals wij dat altijd doen.

En dat betekend geen mondkapje want die stellen alleen maar uit met 20 minuten.
het grappige is dat in 2008.. 49.000 in de vs zijn overleden aan de "gewone" griep..... en daar hoor je niets over....

nou mijn knie is dik en doet zeer waar de injectie is is in gebracht..... en voor de rest......voelt het eigenlijk wel goed..... durft het niet hard op te zeggen.....
quote:SFO schreef op 28 april 2009 @ 16:49:

@Vinyl ik zou zeggen heel veel plezier vanavond

Helemaal gelukt! Vanmorgen om 12 uur schoof ik hem pas de deur uit

@ Dutchie: héél veel succes!!
@Dutchie ik zal vrijdag even de general repetitie bekijken als je een rondje om je huis loopt. Wens je natuurlijk tot die tijd beterschap en geniet van de overgekomen familie.

@Bloem, loop je nu ook al met een mondkapje op.
SFO..nee hoor..we hebben nog geen kapje over de mond. Het is hier koud, heb de kachel weeraan.

Dutchie, veel succes..en sterkte voor vandaag..

Vinyl, even nieuwgierig..wat schoof je de deur uit??

Ik ga verder met kleumen..

SFO..alvast voor jullie een heel fijn uitje gewenst..
las toch echt snot break hahaha

vinyl en iedereen ...dankje wel....

dutchie is thuis... mini dutchie moest naar huisvan wege een slight fever..... zucht daar gaan mijnpto hours
quote:bloemetje schreef op 29 april 2009 @ 20:11:

\

Vinyl, even nieuwgierig..wat schoof je de deur uit??

\..Een leuke vent....
quote:Vinyl schreef op 29 april 2009 @ 20:17:

[...]

Een leuke vent.... Hartstikke leuk Viny...
@Vinyl goed om te horen dat het weer een geslaagde avond / morgen was.

@Bloem inderdaad jammer dat je de kachel weer aan moet hebben. Moet zeggen dat wij ook niet echt geweldig vakantie weer krijgen maar dat mag de pret niet drukken. Voordat je het weet is het Juni en dan kom je toch naar beneden voor de geweldige Bay Area.

Over koud gesproken, ik zit net aan een flinke kom met snert. had mijn buuf gemaakt.

@Dutchie ik heb de ricola al ingeslagen aangezien gisteren iemand mij een irriterent strotje verblijde.

Had ook naar een klein flacon Purell hand sanitizer gekeken maar in de diverse winkels waren ze totaal uitverkocht na de hype news van Knorretje.
love is in the air...... (tja staat ook in mijn play list he SFO hahahah) mijn play list voor de pig bestaat dankzij SFO voor 60% uit persoonlijke liedjes van SFO hahaha

Zag dat je gebeld had.. had spring fling met de jongste en toen moest ik mams en uncle op halen was je vast besloten terug te bellen maar de gesrpekekn en kadootjes vloeide dus voor dat ik het wist lag ik in mijn nestje....

wat is voor jou een goede tijd om je terug te bellen?
quote:dutchie1976 schreef op 30 april 2009 @ 14:02:

love is in the air...... (tja staat ook in mijn play list he SFO hahahah) mijn play list voor de pig bestaat dankzij SFO voor 60% uit persoonlijke liedjes van SFO hahaha

wat is voor jou een goede tijd om je terug te bellen?

Nou, nou. Ik kan mij herinneren dat jij motiverende nummers nodig had om die marathon uit te lopen.

Dat ik een groot aandeelhouder in de muziek keuze bent vind ik nog niet zo gek. Heb toen bewust nummers uitgezocht met een ritme zodat je de hele wedstrijd uit kon lopen. Daarnaast waren alle nummers boven de 10 Mb niet te emailen.

quote:wat is voor jou een goede tijd om je terug te bellen?Ach meid bel gewoon en je merkt het vanzelf.
Kutdag vandaag door dat gedoe in Apeldoorn. Na 12en was het gewoon niet leuk meer. De sfeer was weg, mensen waren heel erg aangeslagen en het oranjebal en andere activiteiten was afgelast. Rare dag vandaag, echt goed klote.......
En zo zie je maar weer Bloesie, gekken heb je overal in de wereld rond lopen die het voor Jan en alleman in een keer verkloten.
Bloesie, ik begrijp goed dat het vandaag heel vreemd voelde..ik zelf die ver weg zit heb er de hele dag aan zitten denken..

Gekken heb je helaas overal..

SFO..als ik je niet meer spreek dan wens ik je alvast een heel goed weekend..en doe de groeten aan Dutchie..
Bloem, ik heb vanmorgen rond 7uur mijn boardingpas al uitgedraaid. Zometeen alleen nog even armpje drukken wie de grootste koffer mag hebben.

Heb vanmiddag nog de genoemde dame aan de lijn gehad en we gaan er een heerlijke week van maken.

Zo nu snel nog even op de massage tafel bij de buuf en dan mag het voormij zes uur morgen vroeg zijn. Want dan gaan we vliegen, YES.
SFO...dat is lekker op tijd,,, veel plezier..
Veel plezier SFO!

Doe Dutch de groeten van me en wens haar veel sterkte!

In gedachten ben ik er bij!
hoi iedereen... bedankt voor je steun... iedereen ..echt geweldig!

nou ik heb wer zin in het weer alleen niet zo... breng je Pluuu mee SFO hahahah....

Nou ik ga aan de slag.... mams zit thuis met mini dutchie die had flinke koorts ...wel lekker dat oma er nu is hihihii

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven