Amsterdam - Upside Down of Wondr Experience

08-09-2024 13:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgend weekend gaan we een weekendje naar Amsterdam en met pubers leek het ons leuk om naar een van beide musea te gaan. Wie is er al eens geweest, en hoe is het bevallen? Welke zouden jullie kiezen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat zijn toch geen musea, dat zijn van die insta-kamers waar je allerlei foto's kan maken. Wonders is leuk, dan zou ik de Amsterdam Tower mee pakken.
Alle reacties Link kopieren Quote
FaceofOZ schreef:
08-09-2024 13:31
Dat zijn toch geen musea, dat zijn van die insta-kamers waar je allerlei foto's kan maken. Wonders is leuk, dan zou ik de Amsterdam Tower mee pakken.
Valt gewoon onder musea hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij zijn bij Wondre geweest. Vonden onze kinderen erg leuk! Het kan er wel druk zijn en dat sta je continu op elkaar te wachten. Wij zijn meteen gegaan toen het open ging en toen was er zo goed als niemand. Dan heb je echt de tijd om leuke foto's te maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabine schreef:
08-09-2024 13:38
Valt gewoon onder musea hoor.
Inderdaad, ik was op zoek naar leuke ervaringen hierover, niet naar een discussie over of het nu wel of niet een museum is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wondre is wel prima, maar dan zou ik zoals hier eerder is aangegeven wel echt vroeg gaan. Als het te druk is, is het niet leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Laat ze zelf kiezen. Waarschijnlijk hebben ze al een voorkeur door TikTok.

Andere, echt museum, aanrader is Moco.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben vorig jaar met mijn kinderen naar The Upside Down gegaan. Ik vond het persoonlijk een duckface-paradijs. Je staat er in de rij om ‘insta-waardige’ foto’s te maken. Niet mijn ding.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben naar Upside down geweest met m’n pubernicht. Zij vond het fantastisch, we gingen er zelfs 2x doorheen. Op het eind kan je de loop namelijk gewoon nog een keer maken. Toen we gingen was het helemaal niet druk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom kan niemand in dit topic Wondr goed schrijven...
Anyway, ik vond het leuk en zeker met pubers wel geschikt. Upside down niet geweest, dus kan niet vergelijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben alleen in Wondr geweest en dat vonden de pubers leuk. Wel druk, ondanks vooraf geboekte tijdslot.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven