Appartement Andalusië?

18-02-2011 14:36 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

In juni willen wij met 3 personen richting de zon, het liefst naar Zuid Spanje. Weet iemand een leuk appartement met zwembad (hoeft niet privé), dichtbij gezellige restaurantjes en barretjes en ook nog eens dichtbij zee? En met 2 slaapkamers graag! Oh ja, de prijs doet er ook nog toe... maximaal ¤ 600,00 voor 10 dagen en voor 3 personen.

Hoop dat iemand wat tips heeft, want zelf lukt het me maar niet om iets geschikts te vinden!
Toptravel.nl, kun je heel veel zoekopties invoeren
Sorry topictravel.nl bedoel ik haha
Hm.. in die periode voor die prijs in dat gebied?

Ik duim voor je!

Wij gaan zelf met regelmaat die kant op en zitten dan in een appartement met gedeeld zwembad, 2 slpk. en 2 bdk. voor minimaal 1200 euro. Wel pal een zee.
http://www.lasnavezuelas.com/

ben hier in de winter geweest, appartementen zijn eenvoudig, maar de eigenaar kookt heerlijk!

ben niet bij zee geweest, dus weet niet hoe ver dat is.
Dat is niet zo gek dat je niets geschikts vindt. Je budget is wel erg mager.

Voor jouw budget kun je beter op zoek gaan naar hostals.
Ja 10 dagen voor max 600 euro wordt moeilijk, een week onder 600 euro lukt nog wel, althans alleen de huur voor een app. dan. Dan moet je de reis er nog bij optellen......
Is het 600 euro totaal????Als het PP is is het wel te doen bij JIba bv
Op holidaylettings.co.uk en homeaway.nl staan een heleboel huizen in zuid-spanje. Voor 600 Euro kun je een huis vinden met 2 slaapkamers, voor 10 dagen in juni. Ik neem aan dat je de vliegreis er niet bij bedoeld, want anders gaat het niet lukken.
Bedankt voor jullie reacties! Prijs is inderdaad exclusief vliegreis. Hebben inmiddels iets op het oog via homeaway.nl !
Het is inmiddels 2014 maar misschien wil je dit jaar wel weer, ik kwam dit tegen

http://www.elizawashere.n ... cin/castillo_de_zalia.htm
Misschien via AirBnB.com.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven