Beetje verliefd op onvindbare Franse babe, help a girl out!

13-06-2018 12:30 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okeeee ik was afgelopen weekend met een paar vrienden op bezoek bij mijn beste vriend die een jaartje in Parijs woont. Ik heb dus met uitgaan in een hele dronkenbui een Franse jongen ontmoet. Ik moet zeggen hij was er net als ik aardig lekker aan toe kan ik me herinneren.

We hebben gekletst (met zijn gebrekkig Engels was dat nog een hele missie, wat op dat moment aardig grappig was omdat we dronken waren), Joost mag weten over wat we allemaal hebben gepraat. Ik heb uiteindelijk hem mijn nummer gegeven en toen zeiden we doei tegen elkaar.

Even later zijn we elkaar weer te lijf gelopen en zijn we wandelend samen ergens terecht gekomen in Parijs. Veel gelachen en gepraat. Uiteindelijk konden we ons niet inhouden en hebben we ergens in Parijs seks gehad. Dit was echt de best thing ever en dan heb ik het nog niet eens over hoe knap en leuk die was, pffff...

Inmiddels waren mijn vrienden een hele zoektocht naar me begonnen. Ik heb zelfs nog samen met hem met een Franssprekende vriendin die in Nederland zat gevideochat, om de weg terug richting het huis van mijn beste vriend te vragen. Zij vertelde me achteraf dat hij in Franse dronkentaal alleen meer zei hoe mooi ik was en blablablabla.

Na een uur met hem rondjes te hebben gelopen op zoek naar mijn vrienden liepen we eindelijk mijn beste vriend te lijf. Mijn beste vriend (die vloeiend Frans spreekt) vroeg dus aan die Franse jongen waar hij woonde en hoe hij naar huis ging, het was inmiddels al 5:30 ofzo.

Zijn batterij was leeg dus hij vulde zijn adres in, in de mobiel van mijn beste vriend. We kwamen erachter dat het helemaal in het oosten van Parijs was maar dat er gelukkig nog metro’s reden dus daar heb ik hem heen gelopen. Uitgebreid en liefdevol afscheid genomen volgens mijn beste vriend en toen ben ik naar huis gegaan. (Ik kan me sommige stukken van de avond niet eens herinneren eigenlijk haha)

Nu kan je het misschien al raden. Ik kan echt niet stoppen met aan hem denken. Het vervelende is: hij had geen Facebook of Instagram of wat dan ook. Ik ben zijn naam vergeten.... Ik heb zijn nummer niet. Hij wel de mijne. Ik weet niet eens zeker of ik het wel goed heb getypt, niet met 06 maar met +00316...

Hij heeft me dus niet gesms’t. Het enige wat ik me kan herinneren is dat ie management had gestudeerd. Daarnaast heb ik ook nog dat adres dat hij in de telefoon van mijn beste vriend heeft gezet. Wat trouwens het adres was van een artsenpraktijk in het oosten van Parijs. Misschien wel de praktijk van zn vader ofzoiets.... Achter die praktijk lag wel een two-bedroom apartment, dus misschien bedoelde hij dat... I have no ideaaa.

Ik zit inmiddels weer in Nederland. En ik word er gek van dat ik alleen maar aan hem denk.

Iemand tips over hoe ik hem kan vinden... of hoe je überhaupt iemand vindt met zeer gebrekkige info.

XXX
Alle reacties Link kopieren
IJskoffie* schreef:
13-06-2018 14:27

Ik hoop dat je het wel veilig gedaan hebt?
heeft ze niet

In een onbekende stad,
op een onbekende plek,
met een onbekende vent,
terwijl niemand weet waar je bent
(klinkt beetje als een tekst van BLØF zo)

een condoom helpt niet tegen alle risico's hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een beetje sneu. Hij wilde zijn nummer niet geven, lijkt me duidelijk genoeg.
Ik wil de romantiek natuurlijk niet bederven met wat praktische, degelijke oplossingen, maar in mijn tijd was dit vrij simpel.

In zo'n geval schakelde je namelijk luchtpost in. Die doet het nog steeds. Je hebt een adres. Koop een kaartje, schrijf er iets liefs én herkenbaars op maar overdrijf niet + je telefoonnummer en gooi 'm op de bus. En dan zie je wel wat er gebeurt. Hoor je niks dan weet je extra duidelijk dat het alleen voor die nacht was en hoor je wel wat, dan is het alleen maar leuk.
lilalinda schreef:
13-06-2018 14:32
heeft ze niet

In een onbekende stad,
op een onbekende plek,
met een onbekende vent,
terwijl niemand weet waar je bent
(klinkt beetje als een tekst van BLØF zo)

een condoom helpt niet tegen alle risico's hoor
Vandaar het adres van die artsenpraktijk
Alle reacties Link kopieren
Hahaha iedereen die leuke en grappige reacties plaatsen. Bedankt! Jullie hebben me in ieder geval laten lachen. Aan de ene reactie heb ik meer dan aan de ander maar goed ik ga idd ooit gewoon een kaartje sturen ofzoiets. En als t verhaal uit de hand loopt en ik weet het wachtwoord nog steeds van dit zojuist aangemaakte account, laat ik voor de geïnteresseerden nog wel het vervolg weten!

XXX
Ik vraag me toch oprecht af wat jij grappig vindt aan jezelf laveloos zuipen en je laten nemen door een totale wildvreemde.
Weet je überhaupt wel of hij een condoom heeft gebruikt?

En wat voor persoon is die jongen dat hij een stomdronken meisje n**kt? Daar wil je toch, nu je nuchter bent, helemaal niets meer mee te maken hebben?

Ik zou me de ogen uit de kop schamen en nooit meer een druppel alcohol drinken.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-06-2018 14:32
heeft ze niet

In een onbekende stad,
op een onbekende plek,
met een onbekende vent,
terwijl niemand weet waar je bent
(klinkt beetje als een tekst van BLØF
Hahahahahah :rofl:
IJskoffie* schreef:
13-06-2018 14:25
Een "babe" is toch een vrouw/meisje of ben ik nu gek?
Als je een paar biertjes op hebt, maakt dat niks meer uit. :P
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
13-06-2018 15:39
Ik vraag me toch oprecht af wat jij grappig vindt aan jezelf laveloos zuipen en je laten nemen door een totale wildvreemde.
Weet je überhaupt wel of hij een condoom heeft gebruikt?

En wat voor persoon is die jongen dat hij een stomdronken meisje n**kt? Daar wil je toch, nu je nuchter bent, helemaal niets meer mee te maken hebben?

Ik zou me de ogen uit de kop schamen en nooit meer een druppel alcohol drinken.


Ik had inderdaad wat minder dronken willen zijn. Dan had ik misschien beter zijn intenties kunnen peilen. En ja ik geef niemand ongelijk die zegt dat de kans bestaat dat hij het voor één keertje leuk vond. Maar helaas ben ik niet telepatisch dus kan ik niet zijn gedachte lezen vanuit hier in Nederland. Misschien denkt hij nu ook wel aan mij. En niet geschoten is altijd mis dus waarom zou ik het niet proberen.

Je vraagt je af wat ik er grappig aan vind en waarom ik me niet schaam. Oh ik schaam me wel een beetje hoor. Maar daar heb je fora voor. Gelukkig zijn jullie lezers en mijn beste vriend de enigen die het verhaal kennen! En weten jullie niet wie ik ben ;)

Bovendien ben ik 21 en geniet ik van mijn vrije studentenleven en doe ik waar ik op het moment zin in heb. Dus nee ik schaam me niet heel erg voor het feit dat ik dronken plezier heb in Parijs en ik soms niet alles meer weet van een leuke avond.

Xxx
Besef je niet dat dit heel ongezond is? Je speelt met je lichaam, met je gezondheid.
lise1985 schreef:
13-06-2018 15:55
Besef je niet dat dit heel ongezond is? Je speelt met je lichaam, met je gezondheid.

Overdrijven is ook een vak.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
13-06-2018 15:39
Ik vraag me toch oprecht af wat jij grappig vindt aan jezelf laveloos zuipen en je laten nemen door een totale wildvreemde.
Weet je überhaupt wel of hij een condoom heeft gebruikt?

En wat voor persoon is die jongen dat hij een stomdronken meisje n**kt? Daar wil je toch, nu je nuchter bent, helemaal niets meer mee te maken hebben?

Ik zou me de ogen uit de kop schamen en nooit meer een druppel alcohol drinken.
Guttegut wat een getrut.
Kom op zeg, je bent jong en je wilt wat. Of je bent wilt en je jongt wat, of zoiets :D
Jij bent er vast zo een die Me Too roept bij een hand op de schouder.

TO wilde zelf en jaaa het gebeurt hoor, ook bij vrouwen, dat je gewoon zo botergeil word dat het je allemaal niets meer kan schelen. Dat jij dat niet kent is jouw gemis.
lilalinda schreef:
13-06-2018 14:32
heeft ze niet

In een onbekende stad,
op een onbekende plek,
met een onbekende vent,
terwijl niemand weet waar je bent
(klinkt beetje als een tekst van BLØF zo)

een condoom helpt niet tegen alle risico's hoor

Ik krijg er soortgelijke jeuk van inderdaad.
nina1966 schreef:
13-06-2018 16:03
Guttegut wat een getrut.
Kom op zeg, je bent jong en je wilt wat. Of je bent wilt en je jongt wat, of zoiets :D
Jij bent er vast zo een die Me Too roept bij een hand op de schouder.

TO wilde zelf en jaaa het gebeurt hoor, ook bij vrouwen, dat je gewoon zo botergeil word dat het je allemaal niets meer kan schelen. Dat jij dat niet kent is jouw gemis.
O nee, helemaal niet hoor. Maar ik kan me niet voorstellen dat je dusdanig veel drinkt dat je gaten krijgt in je geheugen en niet meer goed weet waar je mee bezig bent.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
13-06-2018 16:05
Ik krijg er soortgelijke jeuk van inderdaad.
eindelijk mijn talent ontdekt!
lise1985 schreef:
13-06-2018 15:39
Ik vraag me toch oprecht af wat jij grappig vindt aan jezelf laveloos zuipen en je laten nemen door een totale wildvreemde.
Weet je überhaupt wel of hij een condoom heeft gebruikt?

En wat voor persoon is die jongen dat hij een stomdronken meisje n**kt? Daar wil je toch, nu je nuchter bent, helemaal niets meer mee te maken hebben?

Ik zou me de ogen uit de kop schamen en nooit meer een druppel alcohol drinken.
Achteraf bezien hebben we ons allemaal wel eens erg onverantwoordelijk gedragen toch, als het op drinken-mannen-seks aankwam, toen we jong waren. Gelukkig loopt het in de meeste gevallen uiteindelijk wel los.
Wat dacht je van z'n DNA natrekken? ...
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat een goed ideaaaaa is? Een soaaaaaa test.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Snoezepoez schreef:
13-06-2018 12:30
Okeeee ik was afgelopen weekend met een paar vrienden op bezoek bij mijn beste vriend die een jaartje in Parijs woont. Ik heb dus met uitgaan in een hele dronkenbui een Franse jongen ontmoet. Ik moet zeggen hij was er net als ik aardig lekker aan toe kan ik me herinneren.

We hebben gekletst (met zijn gebrekkig Engels was dat nog een hele missie, wat op dat moment aardig grappig was omdat we dronken waren), Joost mag weten over wat we allemaal hebben gepraat.
Hier geloofde ik het al niet meer. De eerste hetero Fransman die liever met je praat dan zoent (zeker in een dronken bui), moet volgens mij nog geboren worden. :proud:
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 13-06-2018 22:22
0.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Snoezepoez schreef:
13-06-2018 15:49
Ik had inderdaad wat minder dronken willen zijn. Dan had ik misschien beter zijn intenties kunnen peilen. En ja ik geef niemand ongelijk die zegt dat de kans bestaat dat hij het voor één keertje leuk vond. Maar helaas ben ik niet telepatisch dus kan ik niet zijn gedachte lezen vanuit hier in Nederland. Misschien denkt hij nu ook wel aan mij. En niet geschoten is altijd mis dus waarom zou ik het niet proberen.

Je vraagt je af wat ik er grappig aan vind en waarom ik me niet schaam. Oh ik schaam me wel een beetje hoor. Maar daar heb je fora voor. Gelukkig zijn jullie lezers en mijn beste vriend de enigen die het verhaal kennen! En weten jullie niet wie ik ben ;)

Bovendien ben ik 21 en geniet ik van mijn vrije studentenleven en doe ik waar ik op het moment zin in heb. Dus nee ik schaam me niet heel erg voor het feit dat ik dronken plezier heb in Parijs en ik soms niet alles meer weet van een leuke avond.

Xxx
Tja, hij heeft jouw nummer en laat niks horen, dus daar zou ik niet echt vanuit gaan...
Maar verder hoef je je nergens voor te schamen joh, zo te horen heb je een topavond gehad.
Laat die paar zuurpruimen hier maar lekker lullen :proud:
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij het als iets eenmaligs zag.
Maar het kan natuurlijk ook dat jouw nummer niet klopt.
En ik snap je wel, ik zou ook liever nu iets proberen dan je je hele leven afvragen; wat als....

Er zijn een paar opties;
Er weer een weekendje heen, uitgaan, en langs die appartementen gaan
Vragen of die vriend op let of hij hem tegen komt
Kaartje sturen
Alle reacties Link kopieren
Hij had toch met je vriendin zitten video chatten dan heeft ze toch zijn nummer ?
Alle reacties Link kopieren
Raar: die beste vriend heeft dus een adres, maar dat zou toch na uitgebreid googlen meer informatie moeten opleveren?

Misschien die leuke jongen eens ontmoeten bij daglicht en als je nuchter bent?
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
13-06-2018 22:16
Hij had toch met je vriendin zitten video chatten dan heeft ze toch zijn nummer ?



Je kunt een foon nr op 4 manieren googlen:

0612345678
06-12345678
31612345678
316-12345678

Maar heeft TO dat al gedaan?

(033 voor Frankrijk denk ik)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven