Center Parcs via Frankrijk boeken

19-01-2020 11:59 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen in de herfstvakantie naar Center Parcs. Nu zie ik dat, wanneer ik via de Franse site Center Parcs boek, dit 200 euro scheelt.
Heeft iemand wel eens via de Franse Center Parcs geboekt?
Mijn frans is slecht...ben benieuwd naar hoe te betalen en of er haken en ogen aan zitten.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je daarvoor wel een franse bankrekening hebben.
Probeer het gewoon?
Alle reacties Link kopieren
Als je een Nederlands adres opgeeft is het direct niet meer mogelijk de boeking af te ronden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het wel eens gedaan via de Belgische en Duitse site en dat ging zonder problemen. De vakantie verschillen vaak per land en daarom zijn ze in het niet vakantieland goedkoper. Ik wet niet of het nu nog kan de laatste keer was 3 of 4 jaar geleden.
Ik heb wel ooit (meivakantie 2018) via de Duitse site geboekt. Ging prima! De vakantie viel daar anders en het Duitse park was een stuk goedkoper via hen. Ze hadden daar alleen niet standaard beddengoed erbij, daar moet je dus wel even op letten. Via de Franse site weet ik het zo niet, die komt vaak duurder uit dus nooit gebruikt nog. Maar ik check inderdaad wel altijd de Nederlandse, Belgische, Duitse en Franse site :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Als je de site via Google Chrome bezoekt kun je die automatisch laten vertalen.
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
19-01-2020 13:55
Als je de site via Google Chrome bezoekt kun je die automatisch laten vertalen.
Ga ik doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven