centerparc huisjes

27-12-2009 15:41 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met Centerparc huisjes? Op Zoover staat vaak dat ze smerig zijn en oubollig maar is er in park in Nederland of België waar ze wel goede huisjes hebben zonder in de duurste catagorie te vallen?
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
In de kerstvakantie in het Heijderbos bij Nijmegen geweest. Wij hadden een wip-huisje voor 2, maar dat was met baby erbij goed te doen. Zonder vip was het ws wel veel te klein geweest. Het huisje was prima, redelijk schoon en alles werkte. Er was een sauna, zag er ook netjes uit. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik het nou leuk vond, maar dat lag niet aan het huisje of mijn gezelschap.
quote:Sterre75 schreef op 18 januari 2010 @ 09:37:

In de kerstvakantie in het Heijderbos bij Nijmegen geweest. Wij hadden een wip-huisje voor 2, maar dat was met baby erbij goed te doen. Zonder vip was het ws wel veel te klein geweest. Het huisje was prima, redelijk schoon en alles werkte. Er was een sauna, zag er ook netjes uit. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik het nou leuk vond, maar dat lag niet aan het huisje of mijn gezelschap.
Wij gaan binnenkort naar het park Kempervennen.

Kennen jullie dit park?

Op papier lijkt het allemaal erg mooi.
Ben er niet echt vaak geweest, maar ik vond dit nog wel een leuk park. klik Het is in Zeeland.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:koko67 schreef op 18 januari 2010 @ 09:54:

Wij gaan binnenkort naar het park Kempervennen.

Kennen jullie dit park?

Op papier lijkt het allemaal erg mooi.Oh, dat ken ik ook. Ergens bij Eindhoven toch? Die huisjes vond ik vooral oud... Maar de plek is mooi. En je hebt in Eindehoven een groot zwembad, de Tongelreep, mocht je dat leuk vinden...
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 18-01-2010 14:11
Reden: klink als... tongelreep dus ;-)
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Tongelreep. Voor het geval je niet genoeg hebt aan het subtropisch zwemparadijs van de Kempervennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven