Diner in Euro Disney

21-01-2011 12:02 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort gaan wij naar Disneyland Parijs en ik heb begrepen dat het verstandig is met een grotere groep (9 personen) vooraf te reserveren voor het diner. Heeft iemand suggesties waar je echt moet zijn geweest en heeft iemand vanuit Nederland al eens gereserveerd. Ik wil eigenlijk niet wachten tot onze 1e dag in het park omdat ik bang ben dan te laat te zijn. Ik heb wel al een tel. nummer gevonden dat ik kan bellen (geen idee of er nederlands wordt gesproken maar engels of duits lukt me ook wel). Vast enorm bedankt!
Verblijven jullie in een Disney-hotel? Dan zou ik me niet druk maken maar op dag 1, na het inchecken, even langslopen bij de conciergerie. Zij kunnen je prima adviseren over de restaurants op basis van jullie voorkeuren en budget, en ook de reservering maken. Tenzij jullie midden in het hoogseizoen gaan, zal het met de drukte qua restaurantreserveringen reuze meevallen, dat park is zó groot dat 9 gasten meer of minder niet meteen voor stress zorgen
Veronicas, haha ik begrijp dat 9 personen in zo'n groot park opgaan in de menigte maar het is maar dat ik bang ben voor lange wachtrijen omdat we een grote tafel met zo veel personen nodig hebben. 2tjes en 4 tjes zullen veel sneller vrij komen. We verblijven idd in een Disney Hotel.
Zelf overigens heerlijk gegeten bij Blue Lagoon (vis, creools) en Silver Spur Steakhouse (voor de carnivoren onder ons ).

Annette's Diner in Disney Village is ook leuk, maar daar ga je niet rustig zitten dineren. Bediening op rollerskates, jaren 50 aankleding.
Ik ben helemaal fan van Planet Hollywood. Die kan je online reserveren, je kan ook even langslopen de dag dat je er wilt eten.

Veel plezier!
Volg je hart. Dat klopt.
Wij zijn in december nog geweest, met een groep van 8 personen. We hebben weinig problemen gehad met het vinden van eetgelegenheid. Soms wel even moeten wachten (bij Annetes bv), maar nooit heel lang.
quote:Shine73 schreef op 21 januari 2011 @ 12:17:

Veronicas, haha ik begrijp dat 9 personen in zo'n groot park opgaan in de menigte maar het is maar dat ik bang ben voor lange wachtrijen omdat we een grote tafel met zo veel personen nodig hebben. 2tjes en 4 tjes zullen veel sneller vrij komen. We verblijven idd in een Disney Hotel.

Ik snap je wel hoor, 9 personen prop je niet gauw even ergens tussen. Maar de rolstoel die ik bij me had ook niet Ik heb echt enorm goede ervaringen met de conciergerie van Hotel Newport Bay. Die hebben alle maaltijden voor me geboekt en door de rolstoel i.c.m. de trappetjes en hoekjes in veel restaurantjes was het soms best een uitdaging om me op de juiste plek te krijgen. Maar alles was prima geregeld.

Als je vooraf wil reserveren zou ik proberen om telefonisch de conciergerie van je hotel te pakken te krijgen en e.e.a. via hen te laten lopen. Dan is er namelijk een balie waar je terecht kunt als je er bent en er klopt iets niet, alle administratie over je reservering ligt dan namelijk dáár in plaats van in het callcenter.
Het is zeker een goed idee om de concierge proberen te bereiken! Thanks voor de tip.

Nog een vraagje: Als je in het park gaat eten, moet je dan om 20.00 uur klaar zijn met het diner, als het parkt sluit, of blijven de restaurants open maar zijn de attracties dicht?
De restaurants blijven open idd. en vooral in het donker is het heel leuk om dan door het bijna verlaten park terug te lopen naderhand. Er hangt een heel apart sfeertje. Geen geratel van achtbanen op de achtergrond, geen gekrijs uit het spookhuis, relatieve rust.
Annette's is heel leuk. Maar een dagje McD vond ik ook niet verkeerd.

Planet Hollywood vond ik slecht. Eten was weinig, weinig keuze en duur in verhouding. Erg jammer.

O ja, voor de fervente pretparkgangers kijk eens op europapark.de Wij vonden dit behalve de "Disney-magie" een veel leuker en verzorgder (m.n. de hotels/restaurants) park.

Veel plezier in Disney!
Ben er al een paar keer geweest, alle keren met 10 personen, en nooit problemen gehad. Ook niet gereserveerd. Terwijl ik er toch altijd op drukke momenten was, het park was afgeladen.
quote:Veronicas schreef op 21 januari 2011 @ 12:27:

[...]

Ik snap je wel hoor, 9 personen prop je niet gauw even ergens tussen. Maar de rolstoel die ik bij me had ook niet Ik heb echt enorm goede ervaringen met de conciergerie van Hotel Newport Bay. Die hebben alle maaltijden voor me geboekt en door de rolstoel i.c.m. de trappetjes en hoekjes in veel restaurantjes was het soms best een uitdaging om me op de juiste plek te krijgen. Maar alles was prima geregeld.

Als je vooraf wil reserveren zou ik proberen om telefonisch de conciergerie van je hotel te pakken te krijgen en e.e.a. via hen te laten lopen. Dan is er namelijk een balie waar je terecht kunt als je er bent en er klopt iets niet, alle administratie over je reservering ligt dan namelijk dáár in plaats van in het callcenter.als het callcentre ( cro dus ) een reservering maakt, komt het ook bij het hotel terecht, er is namelijk een reserveringssysteem dat door alle hotels én cro wordt gebruikt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven