Dordogne...zie door de bomen het bos niet meer!

dinsdag 28 juli 2009 om 11:11
Hallo,
Ik zoek een gemoedelijke camping in de Dordogne maar zie werkelijk door de bomen het bos niet meer... had er één uitgezocht bij Jumilhac le Grand, maar na wat nader speurwerk lees ik weer meerdere reacties waaruit blijkt dat de omgeving daar niet erg bijzonder is, en je voor het 'échte Dordogne-gevoel' zuidelijker moet zitten.
Ook las ik later dat die camping voor 98% bezet is door NL'ers... nee dank u!
We willen graag een kleine camping, liefst aan een zwemmeertje of riviertje...
Iemand tips mbt de Dordogne? Leuke plaatsjes, mooie campings, leuke routes, alles is welkom.
Ik zoek een gemoedelijke camping in de Dordogne maar zie werkelijk door de bomen het bos niet meer... had er één uitgezocht bij Jumilhac le Grand, maar na wat nader speurwerk lees ik weer meerdere reacties waaruit blijkt dat de omgeving daar niet erg bijzonder is, en je voor het 'échte Dordogne-gevoel' zuidelijker moet zitten.
Ook las ik later dat die camping voor 98% bezet is door NL'ers... nee dank u!
We willen graag een kleine camping, liefst aan een zwemmeertje of riviertje...
Iemand tips mbt de Dordogne? Leuke plaatsjes, mooie campings, leuke routes, alles is welkom.

dinsdag 28 juli 2009 om 11:36
Ben deze zomer ook nog in de Dordogne geweest maar wel wat zuidelijker dan waar jij het over hebt.Zat op een 3 kwartier rij afstand ten westen van Cahors.En de omgeving is daar echt schitterend,ik vond het plaatsje Sarlat ontzettend mooi. Mooie kastelen in de omgeving ook om te bezichtigen.En ook daar zijn wel campings die niet groot zijn en aan een rivier liggen en waar je kunt kanoen..