Eerste keer vliegen, praktische tips?

14-06-2018 12:31 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Volgende maand gaan mijn vriend en ik onze eerste vliegreis maken. De reis duurt 8 dagen en het is 2,5 uur vliegen. We vliegen dus beide voor het eerst en hebben helemaal geen verstand van hoe het nou allemaal precies werkt. We vinden veel informatie op de website van het vliegveld en van de vliegmaatschappij, maar dan blijft het puntje 'inpakken voor 8 dagen met alleen handbagage' nog over.

Wie heeft tips? Wat moet echt mee, wat kan ik thuislaten? Neem je een koffertje of een grote rugzak mee? Hoe pak je het meest efficiënt in?

Alvast bedankt voor het meedenken!! :-D
Alle reacties Link kopieren
jutta1901 schreef:
15-07-2018 12:36
Heey,

DANKJEEEE WEEEELLL voor je reactie!! Ik ga voor de eerste keer met mijn zussen alleen ( zonder ouders) op het vliegtuig en wil geen tijd verliezen dat ze mijn koffer moeten open doen en ik wil het zeker niet afgeven als het niet mee mocht.

Groeten
Ze moeten wel in je handbagage passen. Met name zwemvliezen willen nog wel eens te groot zijn.
En als je bagage wel open moet, zoveel tijd kost dat over het algemeen niet. En dit gebeurd vaker bij het inchecken dan wanneer je al op locatie bent. (Dat laatste ligt natuurlijk wel aan het land waar je heen gaat of er bij de uitgang nog gecontroleerd wordt).
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven