Eigen kampeermiddel aanschaffen

02-08-2019 07:45 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,
Na ruim 5 jaar vakantie te hebben gevierd in een luxe huurtent, willen we toch graag een eigen tent kopen.
Zit nu te denken aan een opblaasbare tent , schijnt nu toch wel echt in opmars te zijn.
Naast een tent waar moet je nog meer over nadenken en aanschaffen?
Wat zijn jullie ervaringen met een evt opblaasbare tent? Alle tips zijn welkom.
Alle reacties Link kopieren
Durf ik hier te vertellen dat wij na 20 jaar in een tent inmiddels een caravan hebben :P
Ik ben dol op kamperen, buiten leven, het sociale gebeuren op een camping, maar het op luchtbedden of matjes slapen was ik zo zat. Ieder zn ding! Met de caravan gaan we nu ook in voorjaar weg, ook al is het dan slecht weer. Dat vind ik een groot voordeel (Voor ons dan, ik vond het leven in een tent met 3 dagen regen achter elkaar echt niet meer leuk, geen handdoek die meer droogt)

Maar ook onder caravanners grote verschillen hoor. Zo hebben wij een luifel en niet een grote voortent ofzo. En hebben we nog nooit op hoeven passen wat in te pakken, ook al heb ik heel veel kastjes, ze hoeven niet allemaal vol.

Iedereen veel kampeerplezier!
Noerie schreef:
02-08-2019 21:34
Een vouwwagen lijkt me ook ideaal. Maar dan wel een mrt zo een snel opzetsysteem.

Afbeelding

Wij hebben deze, niet deze maar een ouder model. Tweedehands gekocht want nieuw niet binnen onze mogelijkheden. Ideaal. De basis staat echt in een kwartier. Kwartier maken kost ons dan ongeveer 20/25 minuten.

De voortent bestaat uit losse wanden die je er naar behoeven in of uit kunt ritsen. De complete voortent opzetten kost ons 20 minuten.

De foto is een Combi Camp Country of Valley.

Wij hebben een Venezia.
Andersom schreef:
03-08-2019 09:56

Wij hebben een Venezia.
.
anoniem_375127 wijzigde dit bericht op 25-09-2019 19:32
53.46% gewijzigd
Lenteui schreef:
03-08-2019 10:24
:high5:
Wij ook!
Zó blij mee.
Met keukentje, ik had dit ding jaren eerder willen hebben.
Helaas is het dak hartstikke lek, maar met een zeiltje van 20eu erover slaap ik droog.

Nu ben ik herkenbaar. Wie heeft me zien staan? ;-D
Valt mee ... Er zijn er meer 😆
Lenteui schreef:
03-08-2019 10:24
:high5:
Wij ook!
Zó blij mee.
Met keukentje, ik had dit ding jaren eerder willen hebben.
Helaas is het dak hartstikke lek, maar met een zeiltje van 20eu erover slaap ik droog.

Nu ben ik herkenbaar. Wie heeft me zien staan? ;-D

Opnieuw impregneren geen optie? Hebben wij met een tent ooit zelf gedaan.

Het keukentje is inderdaad zo fijn. Wij hebben het verbouwd. Houten lades gemaakt en de koelkast eruit zodat er nog meer lades in konden en er echt aanrecht is. (Grotere) koelkast nemen we nu los mee, in de auto. Maakt me ook een beetje herkenbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven