eind september naar Antalya?

09-09-2012 20:59 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is rond 25 sept. İn Antalya op vakantie geweest? Welke hotel, hoeveel graden en wat vond je ervan?

Alvast bedankt!
Kan nog heerlijk weer zijn,wel Savonds wat kouder.
Hi flower,

Weet je nog welke hotel je ging?
Dan is het heerlijk weer.
quote:zusenzoo schreef op zondag 09 september 2012 21:04 Dan is het heerlijk weer.En wat betreft entertaiment enzo, nog steeds gezellig?
Nee
In Eind September is het heerlijk rustig over het algemeen, de mensen die entertainment nodig hebben zijn er meestal in de bouwvak.
Entertainment is nooit gezellig (als je tenminste kinderdisco, mr&mrs zwembad-verkiezingen en Grease en Abbashows onder entertainment schaart).
Wij zijn twee jaar geleden in november geweest en hebben super weer gehad. Er is gewoon entertainment enz hoor. Kijk naar de hotels op de Lara strip zoals Royal Wings, Dolphin keten, Titanic, Fame etc.

Als het op zoover minimaal een 8.5 scoort is het wel oke.
Titanic is wel echt een resort als je iets kleiners zoekt moet je een beetje kijken naar van die appartementen complexen of pensionnetjes.
Alles aan de Lara strip is een resort.

Ik ging er vanuit dat je dat ook wil als je naar Antalya gaat.
Het is over het algemeen wel wat rustiger in hotels, omgeving ect. ( logish natuurlijk, vakanties zijn voorbij ) maar goed, dat kan juist ook erg fijn zijn.

het weer en de prijzen zijn erg aantrekkelijk in september.

het is vaak tussen de 25 en 30 graden, en je kunt voor 300 á 400 euro al all-inclusive 8 daagjes wegzijn! heb je natuurlijk geen 5 sterrenhotel! kijk ook goed naar lastminutes die kunnen echt geld schelen.

zag er gister op corendon.nl één, 5 sterrenhotel 8 dagen allinclusive voor 439,00 pp. dus dat is een mooie aanbieding!

veel plezier!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
De 5* uit de aanbiedingen zijn vaak de "onderklasse" hotels en halen het niet bij de echt superdeluxe hotels.
quote:Flashy schreef op 13 september 2012 @ 11:40:

De 5* uit de aanbiedingen zijn vaak de "onderklasse" hotels en halen het niet bij de echt superdeluxe hotels.

Halen het niet qua wat? Qua zogenaamde "gezelligheid"?

Ik ga meestal naar authentieke hotelletjes in het oude stadscentrum, meestal te vinden in oude Ottomaanse huizen met mooie binnenplaatsjes, fruitbomen etc. Mijn avondentertainment bestaat uit een goed glas raki in een Turkse rockbar met livemuziek. Moet er echt niet aan denken, aan die buikdansende travestietenellende in die hotelkolossen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:very__cherry schreef op 13 september 2012 @ 18:37:

[...]

Halen het niet qua wat? Qua zogenaamde "gezelligheid"?

Ik ga meestal naar authentieke hotelletjes in het oude stadscentrum, meestal te vinden in oude Ottomaanse huizen met mooie binnenplaatsjes, fruitbomen etc. Mijn avondentertainment bestaat uit een goed glas raki in een Turkse rockbar met livemuziek. Moet er echt niet aan denken, aan die buikdansende travestietenellende in die hotelkolossen.Halen het niet bij wat de meeste Nederlanders van een 5* hotel verwachten.
quote:Flashy schreef op 17 september 2012 @ 12:04:

[...]

Halen het niet bij wat de meeste Nederlanders van een 5* hotel verwachten.

Okee dan snap ik het.

Ik ging even teveel van sfeer en goede smaak uit.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nee en ook niet de maanden en jaren daarna! Eens maar nooit meer naar zo'n land!

Wat in zuidelijke landen 5* is, is hier twee* a krap drie*!

Kijk eens naar het programma van Roberto Stegeman op SBS6 van gisteravond wat even weergaf wat er voor levensgevaarlijk voer aan de incl. gasten voorgezet werd. Wat warm moest zijn was koud en wat koud moet zijn was warm. Kip van 49 gr C die nog redelijk rauw was en sla, komkommer en tomaten met een binnentemperatuur van 20 gr C.

Na twee blikjes cola, was de cola ineens op, terwijl er wel cola was voor de betalende gasten.
quote:very__cherry schreef op 17 september 2012 @ 12:06:

[...]

Okee dan snap ik het.

Ik ging even teveel van sfeer en goede smaak uit.

Ja dat snap ik, veel mensen denken dat het net zo is al een 5* hotel in Nederland en dat is echt niet zo. Tenzij je dus de bovenklasse boekt dat komt aardig overeen.

Overigens kan ik genieten van zowel rustiek als een keer relaxen in een resort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven