ervaring boot newcastle
dinsdag 25 januari 2011 om 10:55
Ik heb die trip gemaakt en ik weet het niet meer waar ik mijn spullen heb gelaten hahahahaha.
Weet wel dat ik het nooit meer doe. Lekker goedkoop en toen zat ik onderdeks ergens op de bodem, zo klein die hut, ik had moeite met omdraaien zo klein. Veel lawaai van de motoren. Bloedje heet. De gezamelijke douche was zo vies. Nee brrrrr, niet fijn. Maar iemand die ik ken had gewoon meer betaald en had wel een goeie hut. Maar dat wist ik ook niet van te voren hoe slecht het was. Moet er altijd aandenken als ik denk aan die film de Titanic met die 3e rangs hutten beneden deks.
Veel plezier in Newcastle.
Weet wel dat ik het nooit meer doe. Lekker goedkoop en toen zat ik onderdeks ergens op de bodem, zo klein die hut, ik had moeite met omdraaien zo klein. Veel lawaai van de motoren. Bloedje heet. De gezamelijke douche was zo vies. Nee brrrrr, niet fijn. Maar iemand die ik ken had gewoon meer betaald en had wel een goeie hut. Maar dat wist ik ook niet van te voren hoe slecht het was. Moet er altijd aandenken als ik denk aan die film de Titanic met die 3e rangs hutten beneden deks.
Veel plezier in Newcastle.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 25 januari 2011 om 11:02
Bij de mini-cruise kan je inderdaad je spullen in de hut laten. Ik had ook een duurdere kamer en dat was prima. Ruime kamer met stapelbed, bedbank, salontafel en eigen douche. Daarnaast ook nog toegang tot een speciale lounge met internet en gratis drinken. Kostte ook wel behoorlijk wat meer dan de prijs uit de advertenties.
dinsdag 25 januari 2011 om 11:42
Ik heb deze mini-cruise met een vriendin gemaakt. Wij hadden gekozen voor hut met zeezicht. Hebben een 4 pers. hut gekregen, dus was ruim genoeg voor ons beiden. Idd met de boarding pass kun je gewoon je koffer in je hut laten en als je na je bezoek in newcastle weer aan boord komt, kun je gewoon dezelfde hut weer in.
Wij hebben het prima naar ons zin gehad. Hadden ook dinerbuffet erbij gereserveerd, het is niet goedkoop. Maar het eten was prima, evenals het ontbijtbuffet.
Wens je in ieder geval alvast heel veel plezier!
Wij hebben het prima naar ons zin gehad. Hadden ook dinerbuffet erbij gereserveerd, het is niet goedkoop. Maar het eten was prima, evenals het ontbijtbuffet.
Wens je in ieder geval alvast heel veel plezier!