Festivalfans naar Sziget?
donderdag 7 juni 2018 om 13:18
Hoi meiden!
Ik heb besloten om dit jaar eindelijk naar Sziget te gaan! Wohoo. Maar; ik ga alleen. En dat vind ik toch een beetje spannend. Ben wel vaker alleen op reis geweest maar een festival is wel nog net iets spannender haha. Nou verwacht ik wel dat ik daar wel mensen leer kennen, maar het zou toch fijn zijn om al wat mensen te kennen. Dus ik ben opzoek naar festival buddy's of maatjes!
Zijn er hier nog meer die alleen gaan of met een groepje en het gezellig vinden om eens te meeten?:) Lijkt me super gezellig!
Groetjes Kimberly
Ik heb besloten om dit jaar eindelijk naar Sziget te gaan! Wohoo. Maar; ik ga alleen. En dat vind ik toch een beetje spannend. Ben wel vaker alleen op reis geweest maar een festival is wel nog net iets spannender haha. Nou verwacht ik wel dat ik daar wel mensen leer kennen, maar het zou toch fijn zijn om al wat mensen te kennen. Dus ik ben opzoek naar festival buddy's of maatjes!
Zijn er hier nog meer die alleen gaan of met een groepje en het gezellig vinden om eens te meeten?:) Lijkt me super gezellig!
Groetjes Kimberly
donderdag 7 juni 2018 om 13:27
Gaaf! Ik ben er 2 jaar achter elkaar geweest, alweer een paar jaar terug. Alleen was ik met nog 1 iemand. Denk dat je makkelijk aansluiting zult vinden, wij spraken ook zo veel mensen apart van elkaar.. De sfeer was toen super fijn daar!
Heb je eventueel op facebook gekeken? Soms starten mensen zo'n facebook groep om met elkaar in contact te komen.
Heb je eventueel op facebook gekeken? Soms starten mensen zo'n facebook groep om met elkaar in contact te komen.
maandag 11 juni 2018 om 14:07
Ja ik denk dat het ook wel goed moet komen maar ja helemaal in je eentje daar naar toe gaan en hopen dat je mensen tegen komt is toch spannend. Ik ben zelf een facebook groep begonnen maar nog moeite met anderen vinden haha! Dacht wellicht zijn er hier nog meidenPastelblauw schreef: ↑07-06-2018 13:27Gaaf! Ik ben er 2 jaar achter elkaar geweest, alweer een paar jaar terug. Alleen was ik met nog 1 iemand. Denk dat je makkelijk aansluiting zult vinden, wij spraken ook zo veel mensen apart van elkaar.. De sfeer was toen super fijn daar!
(voor de meien die toevallig deze post tegen komen, dit is de groep! ; https://www.facebook.com/groups/595593540818874/ )