goed restaurant in Parijs

11-12-2009 11:02 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort naar Parijs en zou daar graag lekker uit eten gaan. Heeft er iemand tips? Budget: 120 euro met twee.
Zat restaurants in parijs.

bekijk voor je naar binnen gaat het menu en de prijzen!

Ben pas in Parijs geweest, en heb gegeten in een straatje vlakbij de Notre- Dame, was niet duur, maar erg lekker en super sfeervol
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik vind Casa Luna echt erg lekker, betaalbaar en sfeervol. Goeie bediening etc. Helemaal goed. Ze hebben een website en zitten in een leuke buurt. Wel even reserveren, vooral als in het weekend wil gaan.
In een bistro vlakbij de piramide, weet niet meer hoe dat ding heet.

Supertoeristische buurt natuurlijk, maar wat hebben we daar lekker gegeten zeg!

Draadjesvlees, zelden zulke lekkere op.

En eigengemaakte mayonaise bij de eigengemaakte frites.

Ik loop er zo naar toe, maar de naam zou ik niet meer weten.
Op de Avenue de Mottepiquet en zijstraatjes daarvan zitten veel leuke eettentjes. ( Arrondissement dichtbij de Eifeltoren.)
Waar logeer je?
Wij hebben afgelopen september voor mijn verjaardag gegeten bij Dans le Noir. Daar eet je in het donker en wordt je bediend door blinde obers. Erg bijzonder! Je kan alleen kiezen voor de hoeveeleheid gangen, en dan krijg je een verassingsmenu. Was erg lekker.
Ik vind Chez Clement altijd wel een aanrader, heeft meerdere adressen in Parijs.

Laatste keer in Parijs ben ik weer eens naar Le Relais de Venise gegaan. (Vast menu, sla met walnoten als voorafje, daarna frites met botermalse entrecotes in een soort van mosterddressing -echt heel jammie-, dessert is a la carte).

Les Mauvais Garcons (in rue des mauvais garcons) had ook wel bijzondere dingen op de kaart, maar geen idee of het restaurant nog bestaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven