Goedkoop hotel parijs / london / wereldstad

12-02-2009 14:09 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zoek een hotel nog voor valentijn, een goedkoop hotel in parijs of london, na wat rondkijken op google en bijvoorbeedl goedkoop-hotel heb ik nog niet echt wat kunnen vinden.

Hebben jullie ervaring met een goedkoop hotel in parijs of london, of eventueel brussel of antwerpen?
Ik weer er eentje in London: Regent Palace en het ligt aan Piccadilly circus ook nog !!

Ben er paar jaar geleden geweest; goedkope zat er in dat je geen douchegelegenheid op de kamer hebt maar op de gang.

Ontbijt in hotel is continental breakfast.

Ik denk maar zo: als je midden in town kunt zitten voor zo'n redelijke prijs dan moet je dat gewoon doen ! Tenslotte zit je niet voor het hotel zelf in het buitenland toch?
Hey Gerdinea,

Ik ben vorig jaar met mijn lover naar Parijs geweest via een autoreis van Peterlanghout reizen. Kijk dus eens op http://www.peterlanghout....js_le-patio-brancion.html

Het is een simpel hotel, maar wel prima hoor. Bovendien kun je gratis parkeren op een groot bewaakt parkeer terrein dichtbij. Waar je ook het metrostation vind, en zo ben je in 10 minuten in hartje centrum. Echte aanrader....plus elke ochtend serveren ze een frans ontbijtje...wat wil je nog meer voor dat geld. Vrijdag vertrekken....zondag weer terug, voor 59 E p.p.

Fijn weekend gewenst ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven