Hotel Cheyenne of Sequoia lodge ( Disneyland )

11-09-2021 21:52 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen voor volgend jaar een paar dagen Disneyland boeken en twijfelen nu tussen Cheyenne en Sequoia lodge.
Cheyenne ziet er qua thema en kamers op het oog leuker uit.
Maar Sequoia lodge heeft een zwembad en ligt dichter bij het park..

Wat is leuker met twee kinderen van onder de tien.
Seqouia lodge, meer ruimte, pal naast het park dus in een paar minuten te lopen en een zwembad.
Ik vond Cheyenne heel leuk en sfeervol. Mooie kamers die recent gerenoveerd zijn.

Sowieso snap ik niet waar je een zwembad voor nodig hebt als je de hele dag twee geweldige parken kan bezoeken. Zwemmen doe ik dan thuis wel weer.
Boekenzijndebom schreef:
11-09-2021 22:01
Ik vond Cheyenne heel leuk en sfeervol. Mooie kamers die recent gerenoveerd zijn.

Sowieso snap ik niet waar je een zwembad voor nodig hebt als je de hele dag twee geweldige parken kan bezoeken. Zwemmen doe ik dan thuis wel weer.
Lekker even voor het slapen, heerlijk ontspannend.
Moiren schreef:
11-09-2021 22:03
Lekker even voor het slapen, heerlijk ontspannend.
Ah ja, kan ik me iets bij voorstellen. Maar als ik daar een paar dagen ben dan slaap ik al bijna als terug op de kamer kom en m'n bed zie.
Op winterdagen moet ik soms m'n best doen om niet al tijdens het avondeten met m'n hoofd op m'n bord te belanden omdat ik zo rozig en moe ben haha.
Boekenzijndebom schreef:
11-09-2021 22:06
Ah ja, kan ik me iets bij voorstellen. Maar als ik daar een paar dagen ben dan slaap ik al bijna als terug op de kamer kom en m'n bed zie.
Op winterdagen moet ik soms m'n best doen om niet al tijdens het avondeten met m'n hoofd op m'n bord te belanden omdat ik zo rozig en moe ben haha.
Wij gaan altijd een dag of 4 en neefje en nichtje redden het nog niet om elke avond tot 24.00 op te zijn.
Maar ik vind vooral het heel dicht op het park zitten echt een onwijze meerwaarde. Je loopt zo in een paar minuten naar het park en gaat door aan aparte, dus rustige en snelle, controle heen.

De laatste keer dat wij er waren ging het park in lockdown. Dat was echt een bizarre ervaring.
Sequoia lodge lijkt me iets minder “sfeervol” zo de foto’s te zien.
Minder het Disney thema zeg maar.

Ik zie ook dat ze aan het verbouwen zijn en in december open gaan.
De renovatie duurt echter tot de zomer 2022.

Wij willen in januari gaan..
En is het echt zo dicht bij het park ?
Sfeer genoeg vond ik. Beter ontbijt ook en ja, maar eventjes lopen, max 10 minuten denk ik.
Moiren schreef:
11-09-2021 22:09
Wij gaan altijd een dag of 4 en neefje en nichtje redden het nog niet om elke avond tot 24.00 op te zijn.
Maar ik vind vooral het heel dicht op het park zitten echt een onwijze meerwaarde. Je loopt zo in een paar minuten naar het park en gaat door aan aparte, dus rustige en snelle, controle heen.

De laatste keer dat wij er waren ging het park in lockdown. Dat was echt een bizarre ervaring.
Ah ja, dat is begrijpelijk. Ik ga meestal ook vier of vijf dagen, en dan hele dagen... dus dat verklaart ook wel waarom ik dan zo gesloopt ben misschien haha.

Dat lijkt me ook een bizarre ervaring ja. Wel een van de laatste dagen dat je er was?
Ik krijg nu wel weer zin om er heen te gaan zeg... bijna weer Halloween thema... die vind ik het leukst
welcomehome schreef:
11-09-2021 21:52
We willen voor volgend jaar een paar dagen Disneyland boeken en twijfelen nu tussen Cheyenne en Sequoia lodge.
Cheyenne ziet er qua thema en kamers op het oog leuker uit.
Maar Sequoia lodge heeft een zwembad en ligt dichter bij het park..

Wat is leuker met twee kinderen van onder de tien.
Misschien scheelt het 5 tot 10 min qua loopafstand als je bij Sequoia zit.
Maar met de bus is het dichterbij vanaf Cheyenne

En misschien ook even checken of het zwembad toevallig niet dicht is
Boekenzijndebom schreef:
11-09-2021 22:12
Ah ja, dat is begrijpelijk. Ik ga meestal ook vier of vijf dagen, en dan hele dagen... dus dat verklaart ook wel waarom ik dan zo gesloopt ben misschien haha.

Dat lijkt me ook een bizarre ervaring ja. Wel een van de laatste dagen dat je er was?
Ik krijg nu wel weer zin om er heen te gaan zeg... bijna weer Halloween thema... die vind ik het leukst
Ja, was de laatste dag dus, want par king op lockdown ;)
Trouwens keurige service en alle gemiste nachten en toegang terug gekregen. Wij willen ook weer, maar de hele dag een mondkapje lijkt ons niets, dus hebben we geduld ;)
Moiren schreef:
11-09-2021 22:14
Ja, was de laatste dag dus, want par king op lockdown ;)
Trouwens keurige service en alle gemiste nachten en toegang terug gekregen. Wij willen ook weer, maar de hele dag een mondkapje lijkt ons niets, dus hebben we geduld ;)
Ah dat is idd netjes.

Nee, dat lijkt me ook niks. Als ik ergens niet bezig wil zijn met wat er aan de hand is in de wereld en maatregelen en mondkapjes e.d. dan is het daar wel.
Boekenzijndebom schreef:
11-09-2021 22:06
TO heeft kinderen dus dat werkt dan niet zo. En die willen vast wel even zwemmen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven