Huwelijksweekend

30-06-2019 12:19 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
In februari gaan we trouwen. Nou hebben wij geen megabruiloft, maar we willen wel uitpakken met een romantisch huwelijksweekend weg. Ik zie een prachtig all you need is love sprookje voor me. Wie weet de ultieme bestemming hiervoor? We willen ongeveer vier dagen weg en het is februari, dus een zonnige bestemming lijkt mij er niet in zitten.
Zelfs voor een week vind ik ver vliegen met jetlag/ tijdverschil te kort. Wij zijn ook in februari getrouwd en daarna 18 dagen naar Florida geweest. Je zou bv tel aviv kunnen doen of dubai
spuit_111 schreef:
30-06-2019 12:48
Klopt, maar TO wil een dag of 4 en iets onvergetelijks. Vandaar mij tip hiervoor, het staat jou natuurlijk vrij Jamaica te tippen. Of daar zelf heen te gaan.
Jamaica, dat is het meest homo- onvriendelijke land in het Westen. Als je de liefde viert moet je daar niet heen willen.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Een leuke citytrip nog een idee zoals Sevilla of Rome?
Ik zou voor een week in februari naar Aruba of Bonaire gaan.
Ik vond IJsland of Lapland wel goede tips. Verder is er ook niks mis met Terschelling of Vlieland.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Ergens waar de bediening en huishoudelijke dienst discreet en bijna onzichtbaar is lijkt me een vereiste. Geef er wat geld voor uit.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven