Ibiza in april?

25-01-2011 14:30 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar een korte vakantie in de eerste week van april en nou heb ik iets leuks gezien op Ibiza.

Wie heeft ervaring met Ibiza in april? Ik weet dat het toerisme pas op gang komt in mei, en dat spreekt me juist wel aan. Maar zijn er wel wat restaurants e.d. open? En hoe is het weer dan?

Ik hoor graag jullie ervaringen.
Op Ibiza is volgens mij genoeg open, maar het ligt er een beetje aan waar je zit en of je vervoer hebt... het weer moet je een beetje mazzel hebben, maar over het algemeen zal het rond de 18/20 graden liggen. 's Avonds nog wel fris.
Op Ibiza ben ik nog nooit geweest maar wel op Mallorca.

Ik was daar half mei en het was koud! Oké volgens de bewoners zelf was het dat jaar ook wel extreem koud maar ik heb maar 1 dag aan het strand kunnen liggen de andere dagen was het daar echt te koud voor.

's avonds overal lege terasjes. Te koud. Wij hebben zelfs nog om extra dekens gevraagd in het appartement omdat we het 's nachts zo koud hadden. Ik denk dat het niet leuk is op Ibiza in april en dat je beter later in het jaar kunt gaan.
quote:sugarmiss schreef op 25 januari 2011 @ 15:39:

Op Ibiza ben ik nog nooit geweest maar wel op Mallorca.

Ik was daar half mei en het was koud! Oké volgens de bewoners zelf was het dat jaar ook wel extreem koud maar ik heb maar 1 dag aan het strand kunnen liggen de andere dagen was het daar echt te koud voor.

's avonds overal lege terasjes. Te koud. Wij hebben zelfs nog om extra dekens gevraagd in het appartement omdat we het 's nachts zo koud hadden. Ik denk dat het niet leuk is op Ibiza in april en dat je beter later in het jaar kunt gaan.

Wij gaan elk jaar in april naar Mallorca op familiebezoek en in mei nogmaals vaak gecombineerd met Ibiza... het is in april inderdaad nagenoeg nooit strandweer, maar uit de wind in de zon kan het bijzonder aangenaam zijn.

Veel toeristen-meuk is gelukkig dan nog dicht, maar de betere restaurants zijn zeker wel geopend.
Ik verwacht ook zeker geen strandvakantie, inderdaad gewoon lekker in het zonnetje op het terras. Bedankt alvast voor jullie reacties.
Welke plaats kijk je naar?
Ik heb nu een appartement gevonden bij Ibiza stad bij het figueretas strand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven