In juni naar de Algarve

03-01-2012 20:56 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil naar Portugal, maar ook weer niet, ben zo bang dat het daar hartstikke koud is.....

Er staat steeds 21 graden in Juni, da's toch te koud om een duik te nemen?

Wie is er geweest?
Oh ja, in juni is het steenkoud in Portugal! Brr.
Ben in 2010 de hele zomer daar geweest en in juni is het er normaal gesproken heerlijk weer! En ook warm genoeg om te zwemmen, maar het zeewater (oceaan ipv middellandse zee) is daar wel erg koud!
Je OP is echt erg grappig
This is not kosher!
Waar wil je een duik innemen in de Atlantische oceaan,of hotelzwembad. Atlantische oceaan is koud.

Ben je van plan om begin juni te gaan of eind juni.
quote:Superhuisvrouw schreef op 03 januari 2012 @ 22:03:

Waar wil je een duik innemen in de Atlantische oceaan,of hotelzwembad. Atlantische oceaan is koud.

Ben je van plan om begin juni te gaan of eind juni.Ehh, nou ja, allebei eigenlijk.....daarnaast lijkt me die natuur heel mooi en echt de moeite waard. Maar ja, ik twijfel dus.....en dan kan het zomaar toch weer zuid-frankrijk worden..
quote:jo12345 schreef op 03 januari 2012 @ 20:59:

Oh ja, in juni is het steenkoud in Portugal! Brr. Dat las ik idd, dat sommige vakantiegangers daar over klaagden.....maar misschien waren dat wel Benidorm bastaards...
Kan heel verschillend zijn, ik lig ook wel eens in maart en november op het strand met 28 graden. Over het algemeen is juni (in Lissabon, Algarve is warmer) boven de 25 graden. Maar kan kan best wel eens minder zijn. Het zal ook schelen of je begin of eind juni gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven