India...verstandig

13-08-2010 15:18 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was van plan om in oktober te vertrekken om een maand rond te reizen in India en dan verder te gaan in Azie..Iemand die daar in deze tijd is geweest of heen gaat?

Zou het verstandig zijn na de overstromingen aan de kant van pakistan etc.
ach laat ik het zo zeggen op mijn lijstje staan nog heel veel landen zoals: Canada, Nieuw Zeeland, Australie, Madagaskar, Maleisie, Amerika, Griekenland, Zuid Amerika ( argentinie, nog eens naar Brazilie ) Ierland, Schotland, De Zuidpool

China, Nepal. Verder trekt Afrika me totaal niet, het midden oosten al helemaal niet.

Tja persoonlijke voorkeur he. Ik ga meer voor de wat westerse landen ( op Zuid amerika na natuurlijk ) en wil nog veel zien.

Maar jij zal toch ook wel landen hebben die je minder trekken of niet kym?
Dat mag natuurlijk ook Rogue!

Het valt me wel op dat het de 'makkelijkere' landen zijn die je graag zou willen zien. En ook dat maakt niet uit.

En nee, om heel eerlijk te zijn heb ik niets dat me minder of niet trekt. Zie gewoon graag de hele wereld, verschillende culturen, tradities, etc.

Zou zelf dus niet snel een lange trip naar Amerika of Australie plannen, dan denk ik; dat komt wel als ik veel ouder ben
ja ik hoef niet naar hele 'moeilijke landen' mijn oom en tante gaan de hele wereld rond ook die moeilijke landen en dat is gewoon niks voor mij.

Ik ga liever landen waar het niet veilig is uit de weg, of waar de bevolking niet aardig is.

Dan ben je wel heel flexibel als je alle landen wil bekijken.

Vrienden van mijn moeder zijn in veel landen geweest in het midden oosten en die vonden het wel oke, wel moeilijk voor vrouwen om door te reizen.

Zelf wil ik gewoon korte reizen maken, ik zou bijv heel graag een maand naar Nieuw Zeeland willen en daar beetje rondtrekken.

Beetje de mensen leren kennen, wat van de cultuur opdoen.

Vond ik ook leuk in Brazilie, al die uitersten daar. Geweldig land.
Maar ik vind dat een vooroordeel hoor, wat je nu noemt Rogue; dus de landen die je niet wilt zien zijn bij uitstek niet veilig en de bevolking is er niet aardig?

Da's een beetje alles over een kam scheren, niet?

Ik ben misschien wel vrij flexibel, ik vind het gewoon interessant om andere plekken te zien. En het kan me niet snel gek genoeg te zijn.
Dat is toch geen vooroordeel? Mijn oom en tante zijn ook in landen geweest waar de bevolking heel lastig, onaardig en onbeschoft was. Ze hebben daar maanden rondgereisd en vonden het een mooi land maar de bevolking verpestte het voor hen. Waarom zou ik daar dan heen gaan? is de bevolking bij mij wel aardig dan? en hoef ik dan niet op mijn tassen te letten omdat ze anders weg zijn?

Niet alle landen die ik niet wil zien zijn niet veilig en met onaardige mensen, die landen trekken me gewoon niet aan.

Als ik naar zo'n locatie kijk op internet voel ik er niet een drang bij om daarheen te gaan.
Heb je het nu over India of over het hele Midden Oosten en Afrika?
het midden oosten waren mijn oom en tante geweest, net als Afrika. Afrika vonden ze wel leuk maar midden oosten was niks.

Afrika trekt mij niet. Midden oosten hoor ik bijna geen goeie dingen over.

India had ik het niet over.
Ach, laten we het er op houden dat onze visies ietwat verschillen
Waar woon je in Afrika? Goeie vriendin van mijn moeder is opgegroeid in Kenia, dat klinkt wel als een fijn land. Als ik ooit naar Afrika zou gaan zou ik daar ook wel heen willen.

Verder ja denk ik dat onze visies wat verschillen maar vind het wel echt knap van je dat je zo open minded bent hoor, dat kan ik niet haha. Nu ga ik lekker wokken bij de Chinees.
Ik woon in het westen in een van de armste landen van de wereld. Maar dat geeft nu niet. Ik voel me hier ok en hoef er niet oud te worden (daarvoor zullen we in een van onze geboortelanden gaan vertoeven).

Wokse!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven