Intenties collega

22-08-2019 20:51 30 berichten
Update onderaan

Ik weet dat jullie geen glazen bol hebben maar zou toch graag jullie mening horen.

Een collega toonde interesse, wou plots elke dag pauze nemen samen, maar flirtte nooit of keek nooit echt naar me waardoor ik twijfelde aan zijn intenties. Hij wilde afspreken en stelde voor dat ik bij hem bleef omdat het laat zou worden. De dag nadien zou hij me thuisbrengen.

Update:
Ik kreeg een telefoontje waardoor ik naar huis moest. Het was nacht en ik had geen OV meer. We waren gelukkig niet bij hem thuis. Collega zou me afzetten. Ik knapte op hem af tijdens de avond om diverse redenen (o.a. opscheppen met crimineel gedrag). Hij zocht toenadering, ik weigerde. Hij heeft me vervolgens bedreigd en onder druk proberen te zetten. Ik wil hier momenteel niet verder op ingaan omdat er mogelijks nog politie aan te pas komt. Mijn werkgever is op de hoogte.
anoniem_64b519565febc wijzigde dit bericht op 24-08-2019 16:23
74.70% gewijzigd
Ik denk dat hij jou leuk vindt, maar niet zo flirterig is.
ik zou voor de zekerheid toch maar scheren.
Gatekeeper* schreef:
22-08-2019 21:55
ik zou voor de zekerheid toch maar scheren.

:lol:
Alle reacties Link kopieren
Tja, dar zou ik niet mee bezig zijn.
Wat ik me wel zou afvragen is of het verstandig is om bij hem te gaan slapen, met het oog op ongewenste intimiteiten.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ontbreekt het antwoord op de belangrijkste vraag: wat wil jij van hem?
Alle reacties Link kopieren
Het kan een verlegen man zijn.
.
Alle reacties Link kopieren
Maar eh, wil jij nou iets of juist niet?

Ik neem aan van wel, als je zo duidelijk met hem flirt, dus wat is dan het probleem?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
miedo schreef:
22-08-2019 22:16
Tja, dar zou ik niet mee bezig zijn.
Wat ik me wel zou afvragen is of het verstandig is om bij hem te gaan slapen, met het oog op ongewenste intimiteiten.

Ik zou ook niet zo snel gaan slapen bij iemand die ik amper ken.
Ik wil eventueel een vaste fuckbuddy, een relatie spreekt me minder aan tenzij het héél goed klikt. Een one night stand wil ik zeker niet, ik zal hier ook wel duidelijk over zijn als hij aanstalten maakt.

Nu maak ik me wel ongerust over te snel blijven slapen. Heb dit nog al ns gedaan bij een collega en dat verliep toen wel zonder problemen. Een aantal mensen weten bij wie ik ben en waar. Als het morgen slecht aanvoelt, kan ik nog altijd op tijd weggaan.
anoniem_64b519565febc wijzigde dit bericht op 24-08-2019 16:24
20.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
22-08-2019 21:55
ik zou voor de zekerheid toch maar scheren.

:facepalm: :applause:
Alle reacties Link kopieren
Als ik met een man zit te lunchen en die zit ik mijn decolleté of naar mijn benen te kijken dan vind ik niet day hij flirt maar voel ik me ongemakkelijk.
Flirten zit wel in wat hij zegt, hoe lang hij in mijn ogen kijkt,... Misschien heb je veel signalen gemist.
Dat hij interesse heeft vind ik wel duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Farizia schreef:
22-08-2019 23:38
Ik wil eventueel een vaste fuckbuddy, een relatie spreekt me minder aan tenzij het héél goed klikt. Een one night stand wil ik zeker niet, ik zal hier ook wel duidelijk over zijn als hij aanstalten maakt. Een beetje fun kan voor mij op zo'n eerste nacht, maar zeker niet all the way. Alleen denk ik niet dat die aanstalten er zullen komen. Als hij m'n shady joke al gelijk negeert en als reactie voorstelt om me toch thuis af te zetten... :P

Nu maak ik me wel ongerust over te snel blijven slapen. Heb dit nog al ns gedaan bij een collega en dat verliep toen wel zonder problemen. Een aantal mensen weten bij wie ik ben en waar. Als het morgen slecht aanvoelt, kan ik nog altijd op tijd weggaan.
Maar ook een vaste fuckbuddy... begint met een eerste keer

Pas daarna weet je of het echt klikt

Go with the flow. En heb het leuk samen
Alle reacties Link kopieren
Dus loopt in een mini met decolleté op je werk en de eerste date regelt hij zo dat er een sleep-over van moet komen en je snapt zogenaamd niet waarom dit draait... :facepalm:

Waarom heb je eigenlijk overal ja op gezegd wanneer je het eigenlijk niet ziet zitten en hem dan ook nog voeden met rare opmerkingen?

Het enige positieve is dat hij niet lang meer bij je bedrijf blijft en je er niet lang aan vast zit wanneer je je billen brandt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je maakt hem duidelijk dat je alleen een platonische relatie wil en dat er geen romantiek inzit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als ik iets heb geleerd wbt mannen, dan is het wel dat Mannen én Hints vaak niet samen gaan ;-)

Maar deze man doet iig wel echt moeite om je aan te spreken. Ik vermoed dat hij je echt wel leuk vindt.

En wat hier al is gezegd: Ook een fuckbuddy moet eens een eerste keer door.
Alle reacties Link kopieren
Nou, zo uitnodigend en overduidelijk vind ik jouw 'hint' nou ook weer niet... Aan de ene kant wil je met hem naar bed en aan de andere kant vind je blijven slapen eng. Waarom zorg je niet dat je een kans hebt om te kiezen of je blijft of weggaat?
Alle reacties Link kopieren
Blijven slapen kan want met een andere collega ging het ook goed is ook geen slimme insteek....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb wel een glazen bol en daarin staat heel duidelijk dat hij gepast voorzichtig is en hoopt dat het op wat extra gezelligheid gaat uitdraaien. En dat komt overeen met jouw gevoel, als ik goed tussen de regels doorlees. Het is handig om daar niet expliciet over te praten vooraf, omdat dat misschien tot ingewikkelde situaties leidt als een van beide toch niet wil.
Farizia schreef:
22-08-2019 23:38
Ik wil eventueel een vaste fuckbuddy, een relatie spreekt me minder aan tenzij het héél goed klikt. Een one night stand wil ik zeker niet, ik zal hier ook wel duidelijk over zijn als hij aanstalten maakt. Een beetje fun kan voor mij op zo'n eerste nacht, maar zeker niet all the way. Alleen denk ik niet dat die aanstalten er zullen komen. Als hij m'n shady joke al gelijk negeert en als reactie voorstelt om me toch thuis af te zetten... :P

Nu maak ik me wel ongerust over te snel blijven slapen. Heb dit nog al ns gedaan bij een collega en dat verliep toen wel zonder problemen. Een aantal mensen weten bij wie ik ben en waar. Als het morgen slecht aanvoelt, kan ik nog altijd op tijd weggaan.
Anders laat je hem dit topic even lezen, weet hij meteen welke opties hij heeft :@@:
Het is helaas heel erg verkeerd gelopen. Ik wil het verhaal nu even niet kwijt. Kort samengevat: hij wilde een relatie, ik wees hem af, hij ging daarop door het lint. We waren godzijdank niet bij hem thuis. Een vriend is me komen halen, totaal in paniek.
Wat een gek! :O

OMG gelukkig ben je niet blijven slapen @(
Ik heb de update in de OP gelezen. Wat een freak zeg! :|
Alle reacties Link kopieren
Jeez wat een toestand.
Pff, nou dat klinkt niet best. Voor jou gelukkig goed afgelopen..... toch?
Sterkte iig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven