Je langste vakantie
maandag 24 maart 2014 om 01:56
Dank je Kamparie Ik ben erg blij dat ik nu pas, na 6 maanden af en toe een beetje heimwee heb. Meestal maar een uurtje op een dag, en sommige dagen ook helemaal niet. Eerder naar huis lukt niet, heb al gebeld met vliegtuigmaatschappij. Dus ik maak er gewoon het beste van. Over een week zie ik een vriend van 2 jaar terug weer, dus dat is erg fijn!
En ik moet nie klage nie! Heb nog 6 weken vakantie aan de andere kant van de wereld, dat is voor bijna de hele wereldbevolking onmogelijk! Dus hoppa, genieten dus! In nederland is alles toch nog steeds bij het oude, dus ik mis niks!
En ik moet nie klage nie! Heb nog 6 weken vakantie aan de andere kant van de wereld, dat is voor bijna de hele wereldbevolking onmogelijk! Dus hoppa, genieten dus! In nederland is alles toch nog steeds bij het oude, dus ik mis niks!
dinsdag 25 maart 2014 om 14:43
quote:Rary schreef op 23 maart 2014 @ 01:10:
. En ik begin mijn vrienden en stad toch wel te missen hoor. Het is niet dat allesverslindende gevoel van heimwee, maar prettig is het ook niet.
Je zegt dat je heimwee de tweede keer minder is? Dat is ook mijn ervaring. De eerste keer dat ik in het buitenland was had ik superveel heimwee, de tweede keer ook, maar minder!
Ik heb langzaam geleerd om me ook op andere plekken thuis te voelen. Dat kost soms moeite, maar uiteindelijk zal het je lukken!
. En ik begin mijn vrienden en stad toch wel te missen hoor. Het is niet dat allesverslindende gevoel van heimwee, maar prettig is het ook niet.
Je zegt dat je heimwee de tweede keer minder is? Dat is ook mijn ervaring. De eerste keer dat ik in het buitenland was had ik superveel heimwee, de tweede keer ook, maar minder!
Ik heb langzaam geleerd om me ook op andere plekken thuis te voelen. Dat kost soms moeite, maar uiteindelijk zal het je lukken!
donderdag 27 maart 2014 om 22:23
Mijn langste vakantie kan ik me niet goed herinneren. Ik ga vaak maar een week weg, soms iets langer. Met mijn ouders ging ik vroeger meerdere weken weg. En soms als we een week in Oostenrijk waren geweest pakten we onze biezen en gingen we verder door naar Italië. Daar bleven we ook een paar weken.
Alleen ga ik veel korter weg. Het is dan vaak een week, slechts een paar keer iets langer.
- In 2008 ging ik 5 dagen naar Parijs;
- In 2009 ging ik 7 dagen naar Berlijn;
- In 2010 had ik een cruise van 7 dagen;
- In 2011 ging ik 7 dagen weer naar Berlijn;
- In 2012 had ik een busreis naar Sint-Petersburg. Ik was in totaal 10 dagen weg;
- In 2013 ging ik 7 dagen naar Londen.
- In 2014 ga ik 16 dagen naar Zuid-Afrika.
De meeste georganiseerde reizen duren een week. Zelf (wanneer ik zelf alles regelde) ga ik ook maar een week weg om de kosten te beperken.
Alleen ga ik veel korter weg. Het is dan vaak een week, slechts een paar keer iets langer.
- In 2008 ging ik 5 dagen naar Parijs;
- In 2009 ging ik 7 dagen naar Berlijn;
- In 2010 had ik een cruise van 7 dagen;
- In 2011 ging ik 7 dagen weer naar Berlijn;
- In 2012 had ik een busreis naar Sint-Petersburg. Ik was in totaal 10 dagen weg;
- In 2013 ging ik 7 dagen naar Londen.
- In 2014 ga ik 16 dagen naar Zuid-Afrika.
De meeste georganiseerde reizen duren een week. Zelf (wanneer ik zelf alles regelde) ga ik ook maar een week weg om de kosten te beperken.
World of Warcraft: Legion
zaterdag 29 maart 2014 om 01:46
Het gaat al een stuk beter, ik heb namelijk een plan om de laatste weken te overbruggen. Ik heb namelijk echt behoefte om ergens een langere tijd te zijn, ipv steeds overal een nachtje, dus ga naar een mooi plekje niet ver hier vandaan om te werken in een hostel voor accomodatie. 2 uurtjes per dag, en dan naar het strand, kayakken, en hopelijk beetje socializen met andere leuke werkers. Kan ik een beetje aarden, en ook geld besparen. Dat betekent dat ik met flink wat geld thuiskom, wat mij goed uitkomt, want dat kan ik investeren in mijn broer zijn nieuwe bedrijf en in mijn volgende reis
Het is de tweede keer minder omdat ik nu veel beter voorbereid was op wat ging komen. Maar ook deze keer weer veel geleerd, de volgende keer ga ik het nóg beter aanpakken
Het is de tweede keer minder omdat ik nu veel beter voorbereid was op wat ging komen. Maar ook deze keer weer veel geleerd, de volgende keer ga ik het nóg beter aanpakken
dinsdag 1 april 2014 om 12:39
..ja vakantie..(wat is dat sinds ik kids heb??)
Een 1 jaar en 3 maanden..Australie en omgeving.maar dat was ook werken tussendoor maar goed voor mij echt vakantie toen.
Mijn allereerste vakantie alleen was direct 8 weken naar Mexico met een vriendin op 17 en 18 jarige leeftijd. Vooral niet naar Lloret gaan oid ..Nee wij gaan gewoon 8 weken rondtrekken met gestressde ouders achterlatend en beginnend met een visite aan een jongen die wij in Frankrijk hadden ontmoet en 2 dagen hadden gezien. Die had ons uitgenodigd (wel bij de ouders thuis).(is ook 18 jaar geleden ongeveer dus toen nog geen whatsapp etc) het was geweldig!
Een 1 jaar en 3 maanden..Australie en omgeving.maar dat was ook werken tussendoor maar goed voor mij echt vakantie toen.
Mijn allereerste vakantie alleen was direct 8 weken naar Mexico met een vriendin op 17 en 18 jarige leeftijd. Vooral niet naar Lloret gaan oid ..Nee wij gaan gewoon 8 weken rondtrekken met gestressde ouders achterlatend en beginnend met een visite aan een jongen die wij in Frankrijk hadden ontmoet en 2 dagen hadden gezien. Die had ons uitgenodigd (wel bij de ouders thuis).(is ook 18 jaar geleden ongeveer dus toen nog geen whatsapp etc) het was geweldig!
Puck