Jeugdvakantie
vrijdag 3 mei 2019 om 16:55
Een van onze kinderen wil met een stel vrienden en vriendinnen op vakantie (zomer) . Ze weten echter nog niet zo goed waar naar toe. Het zijn sportieve jongeren die niet van een zon, zee zuipen vakantie houden. Heeft er iemand een leuk idee camping of huisje maakt niet uit, budget is studentenbudget. Ze weten niet dat ik dit hier vraag. Ze hebben hier ook niet om gevraagd maar wie weet kan ik ze helpen en krijgen ze hier wel een super idee aangezien ik hier vaker leuke ideeën voorbij zie komen.
vrijdag 3 mei 2019 om 21:16
Ik zou het ze lekker zelf verzinnen, zeker gezien de jongvolwassen leeftijd die ze hebben.Blauwbloemetje schreef: ↑03-05-2019 18:36Leeftijd is 17-21 jaar sommige hebben een rijbewijs alleen niet allemaal met een auto. Buitenland is een optie en ze gaan liever niet georganiseerd maar op eigen houtje.
vrijdag 3 mei 2019 om 23:11
Dat lijkt me een prima leeftijd om zelf iets te regelen.Blauwbloemetje schreef: ↑03-05-2019 18:36Leeftijd is 17-21 jaar sommige hebben een rijbewijs alleen niet allemaal met een auto. Buitenland is een optie en ze gaan liever niet georganiseerd maar op eigen houtje.
Ik ging op die leeftijd trouwens interrailen.
zaterdag 4 mei 2019 om 18:20
Daar vraagt TO toch niet om. Ze vraagt ideeën om hen misschien op weg te helpen. Of omdat ze het zelf leuk vindt om mee te denken.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.