last minute.. dit weekend weg

22-07-2010 13:09 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet er nog een goede site waar ik echt LAST minutes kan vinden? Overal waar ik kijk is het voor een last minute over 3 weken. Ik wil a.s. weekend voor één week weg, 24/25 of 26 juli. Budget rond 200 to 300 euro.

Op beachmasters.nl heb ik wel wat gevonden, maar dat is allemaal lloret de mar en blanes. Is iemand daar wel eens geweest? Ervaringen? Ik ben zelf 22 en heb niet zo'n behoefte aan alleen maar 16jarige op neuk en zuip vakantie. Is het daar echt zo erg??
Ik zou een reisbureau bellen, of op schiphol langsgaan. Ik heb dat weleens gedaan, naar Schiphol en daar wel zien waar we uit zouden komen. Konden binnen 2 uur op het vliegtuig naar Skiathos. Geweldige tijd gehad.
Langs schiphol gaan is idd een goed idee, maar we kunnen maximaal een week weg en hebben geen hoog budget. heeft het dat ook zin? Wil ook in europa blijven ivm prikken halen etc.
http://zon.sunweb.nl/last ... N=0&Ndp=20100701-20100731

www.elmarreizen.nl

Maar met jou budget komt je niet zo ver in het hoogseizoen ben ik bang.

Zelf ook wel eens gewoon naar t reisbureau gegaan en die zelfde nacht gevlogen.

ps:volgens mij kan bij schilhop de zelfde aanbiedingen boeken als online. Zijn gewoon de grote ketens die daar zitten. Subweb, neckermann etc.

Geen ervaring met lloret of blanes maar wel eens op vakantie geweest met beachmasters (of was t gogoreizen) was wel echt een zuip en feest vakantie.
Vakantieveilingen.nl
Of een vlucht naar Spanje:

Hier

En dan regel je een hotel als je daar bent of hier nog ergens bij booking.com
oeh wat is dat spannend die vakantieveiligen.nl! je hebt me meteen verslaafd gemaakt..
bij de vakantiediscounter kan je vaak ook nog wel snel weg.
Ik werk op een reisbureau. Voor dat geld heeft het geen zin.
Wordt idd lastig met zo'n budget. Volgens mij heeft Vaya op dit moment zo'n beetje de laagste prijzen van de markt, misschien zie je daar iets:

http://www.vaya.nl/aanbie ... &months=1&Ns=pLowestPrice
Bedankt voor alle tips! Ik ga maandag naar Kroatie, een busreis en 2 kamer appartement voor 265,- per persoon. Het kan dus wel!
quote:Boertje037 schreef op 23 juli 2010 @ 09:47:

Bedankt voor alle tips! Ik ga maandag naar Kroatie, een busreis en 2 kamer appartement voor 265,- per persoon. Het kan dus wel!das een goeie deal! Mag ik heel nieuwsgierig vragen waar je de reis hebt geboekt? Goede reis in ieder geval en een hele fijne vakantie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven