Maasmechelen outlet moeite waard?

18-02-2014 21:01 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand al eens in Maasmechelen outlet geweest? Heb de plannen om een middag daar heen te gaan met mijn zusje, maar ben benieuwd of het de moeite waard is..

Hoor het graag!
Ik ga er vaker een dagje / ochtend naar toe, het is niet heel groot, maar prettig winkelen. Mooi gebouwd, leuke winkels.
Nee, beetje treurig geheel, veel oude collectie, rare kleuren of maat is niet te vinden (ik heb gewoon 36).

Ik zou zeggen ga lekker in Maastricht winkelen veel leuker.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind het wel de moeite waard, ik zou er niet voor uit A'dam komen bijvoorbeeld, maar als je toch in de buurt bent.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Nee niks aan. als het perse een outlet moet zijn kun je beter doorrijden naar Roermond. Als het een gezellige winkeldag moet zijn is Maastricht leuk, of Roermond in combinatie met het outlet.

Veel plezier!
Roermond is vele malen beter! Vond Maasmechelen niks aan.
Thanks!

nog niet erg positief tot nu toe.. Roermond al eens geweest en dat was erg leuk! Goede winkels ook. Wel erg druk met Aziaten.

Het is 1:15 uur rijden. Maar dat is het ook naar Roermond, maar dan is roermond langer Open overdag..

Ik denk er nog over na.. En meer feedback is altijd welkom!.
Vond Maasmechelen niet heel interessant, was er ook zo uit gewinkeld. Misschien combinatie doen met Roermond of Maastricht?
Cherish every moment :)
Ik vind er niks aan, dan vind ik Roermond (zeker omdat je vanaf de outlet zo de stad in kan lopen) een veel betere optie.
Ik vond Roermond ook véél leuker.
Ik was er afgelopen zondag.

Ik vond het tegenvallen. Nog best duur voor outlet.

Ook veel sjieke merken, namen die mij niets zeggen.

Roermond is leuker, en bataviastad nog leuker
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Man koopt er altijd wel wat, ikzelf bijna nooit..
Ik had er meer van verwacht. Het is dat wij in de buurt waren. Inderdaad nog veel dure merken terwijl het outlet is! Thuis gekomen een gat in mijn rokje ontdekt en konden we (gelukkig vanaf vakantie adres in de buurt) weer terug. Al met al niet echt positief, zou er niet ver voor gaan rijden. Wij gaan binnenkort Bataviastad aandoen, ben benieuwd hoe dat is!

En zoals hier eerder al gezegd; ga lekker shoppen in Maastricht, leuk!
Erger je niet, verwonder je slechts.
roermond is beter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven