Massage cursus in Thailand
donderdag 2 april 2009 om 12:10
Hallo allemaal!!
Ik heb echt de zomer al in mijn bol en super veel zin om op vakantie te gaan!!
Nu zat ik te denken om een massage cursus te gaan volgen in Thailand. Ik weet dat het bestaat maar kan er zo snel niet zoveel over terug vinden op google.
Wie heeft dat wel eens gedaan?
Wat vond je er van?
Wat zijn de kosten ongeveer buiten het ticket om of heb je een totaalpakket geboekt met reis en cursus in 1?
Hoe lang duurt een beetje een goede cursus?
Alvast bedankt voor je reactie!!
Groetjes Kapara
Ik heb echt de zomer al in mijn bol en super veel zin om op vakantie te gaan!!
Nu zat ik te denken om een massage cursus te gaan volgen in Thailand. Ik weet dat het bestaat maar kan er zo snel niet zoveel over terug vinden op google.
Wie heeft dat wel eens gedaan?
Wat vond je er van?
Wat zijn de kosten ongeveer buiten het ticket om of heb je een totaalpakket geboekt met reis en cursus in 1?
Hoe lang duurt een beetje een goede cursus?
Alvast bedankt voor je reactie!!
Groetjes Kapara
donderdag 2 april 2009 om 12:37
kijk hier eens op
www.watpomassage.com
Toen we in Thailand waren heb ik van diverse mensen begrepen dat dit een hele goede is!
Oh ja, kom je daarna even bij mij langs
www.watpomassage.com
Toen we in Thailand waren heb ik van diverse mensen begrepen dat dit een hele goede is!
Oh ja, kom je daarna even bij mij langs
donderdag 2 april 2009 om 14:23
Ik weet in ieder geval dat ze in Chiang mai ook cursussen geven, staat dacht ik in de LP.
als je meer iets met echt de vakantiestemming zoekt, kan je op veel eilandjes ook cursusjes volgen, zal niet van de kwaliteit zijn als bij Wat Po, maar wel lekker dat je daarna zo het strand op kan duiken!
Je kan even op het LP forum kijken!
als je meer iets met echt de vakantiestemming zoekt, kan je op veel eilandjes ook cursusjes volgen, zal niet van de kwaliteit zijn als bij Wat Po, maar wel lekker dat je daarna zo het strand op kan duiken!
Je kan even op het LP forum kijken!
donderdag 2 april 2009 om 16:15
Hier de link naar heel veel tips, Wat Po komt er ook in voor
http://www.lonelyplanet.com/thorntree/s ... sage+cours
http://www.lonelyplanet.com/thorntree/s ... sage+cours
zondag 7 juni 2009 om 20:24
Hoi Luzzeke,
Ik word altijd hartstikke enthousiast als ik de verhalen op internet lees maar het is altijd weer een domper als ik me realiseer dat oktober nog een eind weg is. Om deze reden heb ik me nog niet heel erg verdiept in het onderwerp.
Wat ik wel weet is dat ik graag een 'serieuze' cursus wil doen. 'T klinkt misschien een beetje vreemd zoals ik me uitdruk, maar wat ik daarmee bedoel is dat ik geen snel cursusje tussendoor wil doen. Een paar uurtjes aan het strand 'and that's it' vind ik niet voldoende. Mijn voorkeur gaat tot nu toe uit naar de Wat po. Welke lokatie weet ik nog niet.
Welke motivatie drijft jou om dit te willen gaan doen?
Het is idd wel heeeeel toevallig allemaal:)
Groetjes
Ik word altijd hartstikke enthousiast als ik de verhalen op internet lees maar het is altijd weer een domper als ik me realiseer dat oktober nog een eind weg is. Om deze reden heb ik me nog niet heel erg verdiept in het onderwerp.
Wat ik wel weet is dat ik graag een 'serieuze' cursus wil doen. 'T klinkt misschien een beetje vreemd zoals ik me uitdruk, maar wat ik daarmee bedoel is dat ik geen snel cursusje tussendoor wil doen. Een paar uurtjes aan het strand 'and that's it' vind ik niet voldoende. Mijn voorkeur gaat tot nu toe uit naar de Wat po. Welke lokatie weet ik nog niet.
Welke motivatie drijft jou om dit te willen gaan doen?
Het is idd wel heeeeel toevallig allemaal:)
Groetjes
maandag 7 september 2009 om 21:46
dinsdag 8 september 2009 om 23:32
Hallo
Ik heb een aantal jaar in Thailand gewoond en ooit (in 2002) een Thaise massage cursus in Chiang Mai gedaan. Heel leuk om te doen, duurde twee weken en kostte geloof ik iets van 5000 baht toen. Geen idee wat de kosten nu zijn maar weet wel dat als je het via internet boekt altijd duurder is dan wanneer je al in de stad bent en daar informeert.
Het is inmiddels al een tijdje terug maar aangezien ik binnenkort weer naar Thailand ga, denk ik ook weer over een opfriscursus, zeker weer in Chiang Mai en goh wat zal m'n man blij zij als proefkonijn!
Ik heb een aantal jaar in Thailand gewoond en ooit (in 2002) een Thaise massage cursus in Chiang Mai gedaan. Heel leuk om te doen, duurde twee weken en kostte geloof ik iets van 5000 baht toen. Geen idee wat de kosten nu zijn maar weet wel dat als je het via internet boekt altijd duurder is dan wanneer je al in de stad bent en daar informeert.
Het is inmiddels al een tijdje terug maar aangezien ik binnenkort weer naar Thailand ga, denk ik ook weer over een opfriscursus, zeker weer in Chiang Mai en goh wat zal m'n man blij zij als proefkonijn!
woensdag 26 mei 2010 om 15:14
zondag 1 augustus 2010 om 18:44
Heb zelf net een cursus Thaise massage gedaan in Chiang Mai. Was een prive (1 op1) bij een nederlandse man die een Yoga en massage studio heeft, Blue Garden. Heb er 3 weken gestudeerd, kreeg alles goed uitgelegd, Erg hoge kwaliteit, want daarvoor bij een andere school TMC, gestudeerd was een wereld van verschil. De website is www.thaimassagechiangmai.com, echt een aanrader