Moderator

02-09-2004 17:12 437 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat in deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik deze pijler dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.Je verzoek / vraag etc kun je ook nog steeds per mail naar me toe sturen: vivaangel3@gmail.com.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 06-12-2007 23:19
Reden: foutief e-mail adres
% gewijzigd
Oproep verwijderd:

Helpen jullie ons naar Azië?
Hallo Angel,ik heb dus per ongeluk mijn topic (dilemma: should i stay or should i go) bij reizen geplaatst, terwijl het eigenlijk een relatie topic is. Wil je hem hier (bij reizen) verwijderen? Ik heb hem bij relaties geplaatst.Bedankt! dasleuk(had ook een mailtje gestuurd, maar dacht dat dit makkelijker was...)
Hahaha ok, mijn mail-antwoord was dus overbodig ;) Ik zal je topic verplaatsen.
Bedankt! ik wilde het idd eerst verplaatsen, maar toen heb ik het zelf al onder relaties geopend.

ben nieuw, dus moet er een beetje inkomen, haha. Zal volgende keer iig beter nadenken voordat ik plaats :D

thnx!
Hallo viva angel,

Wat mij betreft kan het topic "Gezocht: Tips om 2 huizen naast elkaar te zoeken, voor vakantie met 2 gezinnen" worden verwijderd, ik ben er inmiddels uit waar we heen gaan met vakantie. Begrijp ik goed dat ik dat ik dat via jou kan doen?

Bedankt alvast, groetjes, Aniek
Ja hoor, dat kan. Ik laat het alleen wel gewoon staan, zodat mensen die met eenzelfde soort probleem wellicht nog ideetjes op kunnen doen. Als er op het topic niet meer gereageerd wordt, dan zakt het automatisch naar onder op de topiclijst.
Verwijderd wegens oproepje:

Wie is of gaat binnenkort op wereldreis?
Het topic Rhodos 2006 is een oproepje.

(ik voel me nu net een klikspaan ;))
Bedankt Marlous het oproepje is verwijderd. Enneuhm geen klikspaan hoor! Wij Angels zijn altijd heel blij met de hulp van forummers!
Hallo!

Zie topic 'Bolivia'; zou je het e-mailadres van grijns aan me door willen mailen? Dankjewel alvast!
Hi Angel,

het Topic van Sunnyfres 'met dreumes van bijna 2 op vakantie' staat er twee keer in. Ik vind 1 vakantie met een dreumes van 2 wel genoeg ;).
quote:

Hallo!

Zie topic 'Bolivia'; zou je het e-mailadres van grijns aan me door willen mailen? Dankjewel alvast! Ik ben een beetje laat, maar ik heb het andersom gedaan, jouw e-mail adres doorgemaild aan Grijns. Andersom mag ik niet doen zonder dat Grijns daarom vraagt.
quote:

Hi Angel,

het Topic van Sunnyfres 'met dreumes van bijna 2 op vakantie' staat er twee keer in. Ik vind 1 vakantie met een dreumes van 2 wel genoeg ;).

Je zult het niet geloven, maar ik kan beide topics niet vinden :$. Zou je ze voor me omhoog kunnen halen?
Het oproepje reisgenoot gezocht is verwijderd. Dergelijke oproepjes kunnen eventueel wel op het prikbord van deze site geplaatst worden.
En dat geldt ook voor het topic: Reisgenoot gezocht in april: Phuket?
Hoi Angel,

Dreumes van 2 is terecht.
Beste Angel,

Zou je heel heel ajb het stukje van chicha van donderdag 26 jan om 15.59

Van ''weer een ... '' zo snel mogelijk weg willen halen.

Je zou me er een heeeeel groot plezier mee doen??

Alvast duizend maal dank!!!

Liefs proudy
In welk topic moet ik zijn Proudy?
Ach, chips.....bij emigreren...sorry sorry

Ja....ik wou net gaan kijken haha
Het bericht is verwijderd Proudy!

@Meizo, euhm....ik heb één dreumes 2 topic verwijderd (waar maar één reactie stond). Maar ik zie dat er door dezelfde forumer op dit moment nog twee van dit soort topics zijn, kan er daar ook nog eentje van weg?
Ik heb het gezien. Super, dankjewel.

Enne...fijn weekend
Hi Angel,

Dat had ik nog niet gezien. Volgens mij stelt ze idd weer dezelfde vraag. Denk dat de hele met dreumes van 2 op vakantie dan weg kan. Die met Thaland vraag dateert van later.
hi viva angel,

In het topic "avontuurlijke reis met een peuter" willen soofje en ik graag email adressen uitwisselen, zou je dat voor ons kunnen doen?

alvast bedankt.

groetjes kikkie
Kikkie, ik heb je e-mail adres naar Soofje gemaild.
dank je wel angel! (enne wat een tijdstip om te werken:o:D)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven