Morgen Leuk dagje?

05-05-2011 18:40 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wist niet waar ik het neer moest zetten, dus dan maar bij reizen.

Morgen wordt het lekker weer en mijn zusje en ik willen iets leuks gaan doen.

Alleen wat?

We zijn laatst samen al naar Scheveningen geweest dus dat is niet echt meer een optie.

Ook moet er tussendoor wel wat tijd zijn om te studeren voor mijn zusje, dus we kunnen niet hele dag in een pretpark ofzo gaan rondlopen.

Ik was beetje inspiratie loos dus wie weet komen er hier wel hele goede ideetjes omhoog!
Picknick in het park, zij de studiespullen mee en jij een boek, lekker wat eten en drinken erbij, heerlijk!
Naar de dierentuin en daar ergens zitten om te studeren.
Dagje Thermen? Kun je ook tussendoor in rust studeren als het nodig is..
Studie dagje thuis laten liggen als je weg gaat, daar kan ze zich zaterdag en zondag mee bezig houden. Zonde van 'n dagje uit als je dat moet verpesten met studie. Veel beter voor je als je zoiets 'n dagje compleet los kan laten om lekker te genieten.

Het wordt lekker weer dus alle opties liggen open. Van 'n waddeneiland tot Maastricht. Pretpark zou ik niet doen, want in Nederland is het nu schoolvakantie. Misschien 'n dagje naar Belgie? De Belgen hadden paasvakantie, maar die is alweer voorbij.
Lekker naar de kust en dan een rustig plekje. Waar je lekker van de zon kan genieten, maar ook van de rust.
Adeline geen dank hoor voor de tips

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven