Naar schiphol maar...

01-05-2014 18:39 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ga in Mei een weekje naar Turkije, maar ik heb 2 jonge kuikentjes thuis en niemand weet daarvan . De ouders van de kuikens zijn vermoord namelijk en ik had ze vanaf toen ze in het ei zaten. Dus ik ga naar Schiphol, maar ik wil mijn kuikens mee zonder dat iemand dat weet, maar ik weet dat je streng gecontroleerd wordt op spullen. Ik dacht zo er aan om mijn kuikens bij me te houden niet in een koffer dat zal dierenmishandeling zijn, maar ga ik dan door zo een scan heen waarmee ze warmte kunnen zien in een vorm van een dier? of is het alleen gemaakt voor wapens? en ijzeren, metalen dingen?
Ik vind het een super leuk topic. Zie het al helemaal voor me TO op Schiphol, niet met verstopte bolletjes maar kuikentjes haha. Doe ze maar lekker naar de buren TO en geniet van je vakantie. En vergeet geen update te geven hoe het met je kuikens gaat na je vakantie
Maar Starry, ga je dan in je eentje op vakantie naar Turkije? Is dat niet heel erg warm voor die beestjes? Waar ga je ze laten? Als de schoonmaakster binnenkomt, dan rennen die beestjes toch weg? Of als ze er bang voor is, dan slaat ze ze dood met haar bezem. Of neem je ze mee op excursie in de bus? En mee naar zee, lekker in het zoute water, met stroming, op het snikhete strand?

Je denkt maar 1 klein stapje vooruit, maar dan zit je daar, als het je allemaal zou lukken om ze door de douane te smokkelen en dan?
quote:Tickel schreef op 01 mei 2014 @ 19:29:

Misschien kun je een kuikenluik in je deur maken.
Foto!!
Heerlijk even gelachen zo tussen de serieuze topics door, zag het al helemaal voor me bedankt TO en fijne vakantie! ff updaten als je terug bent, he, hoe het met de kinders kuikens gaat, of ze het naar hun zin hebben bij de buren en hoeveel ze gegroeid zijn in die week, okay?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven