Omgeving Deventer Ziekenhuis ‘s ochtends vroeg veilig?

vrijdag 10 januari 2020 om 21:28
Vraagje aan Deventer locals: ik moet binnenkort in de buurt van Deventer Ziekenhuis zijn en ga normaal overal met de trein heen en neem dan een OV fiets vanaf het station.
Is de omgeving van het ziekenhuis een beetje veilig rond 6:00-7:00 uur ‘s ochtends (achterlijk vroeg, dus nog donker)? Op de kaart te zien is de route langs groen en door een tunnel onder een doorgaande weg, dan ziekenhuis en - klopt dat? Wat is de beste / veiligste route?
Bedankt alvast!
Is de omgeving van het ziekenhuis een beetje veilig rond 6:00-7:00 uur ‘s ochtends (achterlijk vroeg, dus nog donker)? Op de kaart te zien is de route langs groen en door een tunnel onder een doorgaande weg, dan ziekenhuis en - klopt dat? Wat is de beste / veiligste route?
Bedankt alvast!
maandag 13 januari 2020 om 09:37
Ik zit rond die tijd altijd op de fiets?
Vanuit het buitengebied opweg naar de bewoonde wereld. Lijkt me dat er in Deventer, net als bij mij in de buurt, genoeg mensen op de fiets opweg naar hun werk zijn.
Helemaal bij een ziekenhuis in de buurt.
Zou er echt geen seconde over nadenken of dat wel of niet veilig is en dan sowieso gewoon met de OVfiets gaan.
Vanuit het buitengebied opweg naar de bewoonde wereld. Lijkt me dat er in Deventer, net als bij mij in de buurt, genoeg mensen op de fiets opweg naar hun werk zijn.
Helemaal bij een ziekenhuis in de buurt.
Zou er echt geen seconde over nadenken of dat wel of niet veilig is en dan sowieso gewoon met de OVfiets gaan.
maandag 13 januari 2020 om 09:54
en met jou hordes scholieren en studenten door heel NL
Natuurlijk kun je fietsen TO
maandag 13 januari 2020 om 11:25
Ik zat als scholier om 7:15 op de fiets en als student om 6:45. Ik moest vanaf het platteland naar het ov fietsen. In de stad zullen ze minder vroeg op de fiets zitten. Maar dan nog, na 6 uur zullen er genoeg mensen fietsen, zeker in de buurt van het ziekenhuis.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF