Online inchecken lukt niet (BA)

27-04-2022 10:11 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet inchecken voor mijn vlucht met British Airways via Londen intercontinentaal. Dat lukt niet online omdat er kennelijk geen bericht komt van Verifly dat ze me hebben goedgekeurd. Verifly is een aparte app die BA gebruikt om je COVID-documenten en visa te uploaden. Fijn weer dus :( De Nederlandse klantenservice van BA is dicht vanwege een feestdag (ja echt hè) en de Engelse klantenservice verbreekt de verbinding omdat ze het druk hebben.
Heeft er nog iemand goede raad, of wordt het morgen 3,5 uur van tevoren naar de luchthaven om in te checken?
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje2021 schreef:
28-04-2022 22:13
Is alles soepel verlopen? Lees dat er nog steeds problemen zijn. Hoop dat jou vroegte heeft geholpen!
Het inchecken verliep soepel, ik had daarna nog (heel) ruim de tijd om te ontbijten. Helaas weer een half uur vertraging, dat heb ik eigenlijk altijd, waardoor mijn overstaptijd wel krap was. Ik heb in Londen echt moeten rennen. Eerst naar security (dan moet je je waterflesje inleveren waarmee je net uit een vliegtuig komt, maar goed), en toen naar een treintje, twee hoge roltrappen op, en vervolgens een heel lange gang door waar mijn gate pas aan het eind was. Daar bleek dat ze lekker de tijd namen met het boarden, en dus te laat vertrokken. Maar goed, met mij erbij, dus daar ging het om.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven