Op vakantie naar Servië en/of Roemenie, ervaringen?

21-03-2012 22:52 30 berichten
Wij hebben net bedacht om met de auto naar Servië en/of Roemenie te rijden in de maand augustus. Het plan is om met de tent te gaan en campings op te zoeken, waar we precies naartoe willen weten we nog niet.

Heeft iemand ervaring met kamperen in één deze landen? Of tips voor must see plaatsen?
Ja jammer he... Ik viel op de helft binnen bij Top Gear maar had er al wat van op Youtube gekeken, zag er wel gaaf uit.
Bedankt voor de link trouwens! Die had ik zelf echt niet gevonden met Googelen... Krijg er wel een beter beeld van, lijkt me leuk om ook nog een duik daar mee te pakken!
Helaas zijn we inmiddels weer thuis van de vakantie.

We hebben een fantastische vakantie gehad in Transylvanië, Roemenië en ik kan het iedereen aanraden om eens naar dit bijzondere land op vakantie te gaan.

De mensen zijn ontzettend vriendelijk en van de vooroordelen over criminaliteit hebben wij (gelukkig) niets gemerkt. De enige nare ervaring die wij gehad hebben was op de eerste camping waar wij kwamen, de vrouw in kwestie wilde ons wisselgeld niet teruggeven. Gelukkig bleef het hierbij, over het algemeen zijn de mensen er behulpzamer als in Nederland.

De natuur is er ook geweldig, mooi groen en heuvelachtig. Het is er goed betaalbaar en het eten is over het algemeen beter als wij in NL gewend zijn (heerlijk fruit, goed vlees, vriendelijke bediening en prima groenten)

Zeker voor herhaling vatbaar!
Alle reacties Link kopieren
@ Marloes Ik ben super blij om te lezen dat de vakantie in Roemenië ( op een uitzondering na) zo goed is bevallen!
Hee wat leuk om te lezen, fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven