otel.com betrouwbaar?

13-03-2013 17:29 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zoals je in het topic onderwerp al kunt lezen, is mijn vraag of deze site betrouwbaar is. Zijn er mensen met positieve danwel negatieve ervaringen hiermee? Ze zijn veel goedkoper dan andere sites, het scheelt zoveel, dat ik een beetje wantrouwend ben.
en nog een; clever-hotels.com? Of zitten bij deze sites andere addertjes onder het gras?
ik boek vaak bij otel.com. Niks mis mee.

Via trivago.com kun je makkelijk zien welke bookingsite het goedkoopst is voor het hotel van je keuze.

Clever hotels ken ik trouwens niet maar als die bij Trivago voorkomt zal het ook wel ok zijn.
.
Iemand ervaring met clever-hotels?
als er een groot verschil is in prijs zit dat meestal in de voorwaarden. Wel/geen ontbvijt, wel/niet vooraf betalen en al dan niet kosteloos te annuleren.

Heel soms hebben hotels een paar rotkamers die via sommige sites niet worden aangeboden en via andere voor minder geld wel. Maar dat moet je dan kunnen zien aan de kameromschrijving.

Ik heb ff snel gegoogeld en clever hotels is een duits bedrijf? Dat kan ook uitmaken. Ik las laatst op dit forum dat bv dubai goedkoper te boeken is via duitsland.

Hier zie je wat ervaringen met clever:

http://www.tripadvisor.co ... ce_Valencian_Country.html

het schijnt dat ze telefonisch wat lastig te bereiken zijn.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven