Ov of auto

16-02-2013 19:22 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de verjaardag van een vriendin van me heb ik voor haar kaartjes gekocht voor Peter pan de musical morgen in ziggo dome Amsterdam. Wij komen vanaf Zeeland en ik betaal ook de reiskosten, maar hoe kom ik er voordeliger uit? Met een ns dagkaart voor het weekend (moet nog maar kijken if ik die nu online nog kan krijgen) of auto? Ik dacht eerst auto maar weet niet hoe duur parkeren enzo is daar.
Uit praktische overweging, zou ik voor de auto kiezen.

Veel plezier!
Voor 34 euro heb je bij de Spoordeelwinkel een dagkaart voor twee personen.

Toervoordeel NS
Met de auto natuurlijk. Dan kom je zeker ook weer thuis!
parkeren is 12,-

ziggodome is zo'n 500 meter van station bijlmer arena.
Auto. Wel zo comfortabel en geen gezeik als er weer eens een bui valt
Auto.
quote:Suze02 schreef op 16 februari 2013 @ 19:27:

Auto. Wel zo comfortabel en geen gezeik als er weer eens een bui valtVerwachten ze sneeuw morgen?
quote:mopsie schreef op 16 februari 2013 @ 19:28:

[...]

Verwachten ze sneeuw morgen?Er is altijd wel wat met de ns, en zeker richting Amsterdam
Als je met zijn tweeën voor 34 euro met de trein kunt zou ik dat doen.

Veel plezier!
Sneeuw, bladeren, teveel zon. Het is altijd wat bij de ns Mopsie. Het uiteindelijke weer is bijzaak
Moutarde...
Ik zeg auto.
quote:mopsie schreef op 16 februari 2013 @ 19:28:

[...]

Verwachten ze sneeuw morgen?

Is het geen sneeuw, dan zijn het wel bladeren. Of ze kopen weer treinen die het gewoon niet doen.

Of je zit weer in een trein die voor het laatst in 2010 is schoongemaakt, samen met allemaal irritant kansloos volk opgesloten, uren lang.

OV=gezeik.
Nog even wat anders, is er nog geen huishoudbeurs??
Lekker met de auto gaan..
quote:Suze02 schreef op 16 februari 2013 @ 19:30:

Sneeuw, bladeren, teveel zon. Het is altijd wat bij de ns Mopsie. Het uiteindelijke weer is bijzaak Moet binnenkort ook met de trein naar Amsterdam. Ik zal alvast m'n slaapzak en noodrantsoen klaarleggen
quote:mopsie schreef op 16 februari 2013 @ 19:33:

[...]

Moet binnenkort ook met de trein naar Amsterdam. Ik zal alvast m'n slaapzak en noodrantsoen klaarleggen Goed humeur en een ns app is ook wel makkelijk
quote:redband schreef op 16 februari 2013 @ 19:29:

[...]

Er is altijd wel wat met de ns, en zeker richting Amsterdam

Welnee, ik doe alles met de NS en ook richting Amsterdam. Niks aan het handje.

Parkeren daRentegen is duur. Reken 5 euro per uur.
Waar zit de any-key?
vanaf welk station in zeeland zou je dan moeten? Wilde voor je kijken of je om 2200 nog wel terug zou komen zonder overstappen van een uur.
Nou, dan zal ik even tegen mijn zoon zeggen dat ie zit te liegen..
Ik weet niet wanneer je precies gaat,maar het kruitvat heeft een NS-voordeel-actie voor in het weekend. Misschien is dat wat?
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Auto, de huishoudbeurs is nog aan de gang!! Je kan prima parkeren overal bij de ziggodome in de buurt... Als tip, stel je navigatie in op de corridor, amsterdam-zuidoost. Dan parkeer je achter de hmh en is het zo'n tien minuutjes lopen.
Wij waren vandaag voor 10 minuten parkeren op P1 ¤1,10 kwijt. Reken uit je winst.

Nu weet ik niet of er voor de Ziggo Dome andere tarieven gelden. Er stonden nl verkeersregelaars die vroegen of we voor de Ziggo Dome kwamen of niet.
parkeren arena (naast ziggodome), evenementkaart is 12,-

Ben gister geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven