parijs in december, tips?
dinsdag 8 november 2011 om 14:25
hallo allen,
vriend en ik zouden graag een wkd naar parijs willen in december. overdag lekker de drukke toeristische trekpleisters op zoeken maar terug naar t hotel waar t niet al te druk is en je de franse sfeer proeft met lekker eten, bakkertjes en leuke winkeltjes.
nu zie ik door alle hotels de leukste neit meer en wordt kiezen alleen maar moeilijker. iemand tips? ervaringen? we gaan met de auto heen.
groetjes!
vriend en ik zouden graag een wkd naar parijs willen in december. overdag lekker de drukke toeristische trekpleisters op zoeken maar terug naar t hotel waar t niet al te druk is en je de franse sfeer proeft met lekker eten, bakkertjes en leuke winkeltjes.
nu zie ik door alle hotels de leukste neit meer en wordt kiezen alleen maar moeilijker. iemand tips? ervaringen? we gaan met de auto heen.
groetjes!
dinsdag 8 november 2011 om 15:26
Ik zou als ik jou/jullie was lekker met de trien gaan. Die auto kost je minstens 25¤ per dag en je gebruikt hem daar toch niet.

Ik heb een keer in Hotel Brittanique geslapen ( duur en klein maar wel luxe en heerlijke lokatie) maar we zijn ook een keer bij Timhotel geweest. Dat was dus goedkoop en de lokatie was niet mooi, maar wel ad overkant vd straat een heerlijke Japanner en zo'n beetje naast het metro station. Kamers waren verrassend goed dus voor iets goedkoper is die absoluut aan te raden.
Ik heb een keer in Hotel Brittanique geslapen ( duur en klein maar wel luxe en heerlijke lokatie) maar we zijn ook een keer bij Timhotel geweest. Dat was dus goedkoop en de lokatie was niet mooi, maar wel ad overkant vd straat een heerlijke Japanner en zo'n beetje naast het metro station. Kamers waren verrassend goed dus voor iets goedkoper is die absoluut aan te raden.
dinsdag 8 november 2011 om 15:47
Leuk restaurant is: http://www.relaisdevenise.com/index.htm
dinsdag 8 november 2011 om 15:53
woensdag 9 november 2011 om 16:58
Ik ben in augustus in Parijs geweest en heb toen in een appartement geslapen. Ik vond het een aanrader, je hebt lekker alles voor jezelf en net wat meer ruimte dan in een hotel. Het idee dat als je je deur van je 'eigen appartement' achter je dicht trekt en direct in het Parijs leven staat gaf mij wel een kick!
Ik heb geboekt via weekendparijs.com, het appartement heette Marais tresoir. Erg leuk en veel winkels zijn in die wijk ook op zondag open! Veel plezier alvast!