Park de Krim, Texel.

27-01-2018 15:03 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het daar? Beetje gezellig park?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is leuk, met name voor kinderen. Goed zwembad, indoor speeltuin.

Ik vind de prijzen echter wel altijd exorbitant.
Alle reacties Link kopieren
De huizen zien er zo ongezellig uit. Of valt dat mee? Beetje ruimte om het huis?

We gaan vooral voor Texel en het zwembad.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De huizen zijn niet heel gezellig, nee. Beetje Centerparcs idee. Standaard vakantiepark.

Als je alleen voor het zwembad gaat: daar kun je ook los kaartjes voor kopen. En dan elders een leukere accommodatie boeken.
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
27-01-2018 15:16
De huizen zijn niet heel gezellig, nee. Beetje Centerparcs idee. Standaard vakantiepark.

Als je alleen voor het zwembad gaat: daar kun je ook los kaartjes voor kopen. En dan elders een leukere accommodatie boeken.

Ik bedoel niet de binnenkant van de huizen hoor maar het park op zich. Doet dat een beetje gezellig aan? Voordeel van zo'n park is dat ze zelf naar het zwembad kunnen want ik wil er niet dood gevonden worden ;-D Ga ik wel gezellig naar een dorpje :-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de vorige week een bungalow geboekt bij dit park. Onze bungalow (type D) heeft een omheinde tuin. We konden zelf ons huisje uitkiezen, erg fijn.
Ik ben verder ook erg erg benieuwd. Op Zoover wordt het park goed beoordeeld.
Nouschi schreef:
27-01-2018 15:37
Ik bedoel niet de binnenkant van de huizen hoor maar het park op zich. Doet dat een beetje gezellig aan? Voordeel van zo'n park is dat ze zelf naar het zwembad kunnen want ik wil er niet dood gevonden worden ;-D Ga ik wel gezellig naar een dorpje :-D
Ja, het park zelf is wel weer oké.
Alle reacties Link kopieren
WonderGirl2 schreef:
27-01-2018 15:43
Ik heb de vorige week een bungalow geboekt bij dit park. Onze bungalow (type D) heeft een omheinde tuin. We konden zelf ons huisje uitkiezen, erg fijn.
Ik ben verder ook erg erg benieuwd. Op Zoover wordt het park goed beoordeeld.
Wanneer ga je? Breng je even verslag uit?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
27-01-2018 15:47
Ja, het park zelf is wel weer oké.
Ah mooi! Ben benieuwd. Ga toch maar boeken denk ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
27-01-2018 15:51
Wanneer ga je? Breng je even verslag uit?
Eind juli pas.. Grote kans dat jullie eerder gaan. Zo niet, kom ik hier verslag uitbrengen!
Alle reacties Link kopieren
WonderGirl2 schreef:
27-01-2018 15:54
Eind juli pas.. Grote kans dat jullie eerder gaan. Zo niet, kom ik hier verslag uitbrengen!

Ik ga eerder idd. Breng ik wel verslag uit. ;)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
27-01-2018 15:55
Ik ga eerder idd. Breng ik wel verslag uit. ;)
Deal :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn er ooit geweest, nog voor dit zwembad was uitgebreid.
Wij zaten in een chalet. Meer dan dikke prima. 2 slaapkamers geloof ik, 2 badkamers. Wij zaten vooraan, was heel gunstig want de kids (toen nog vrij jong) konden vanaf daar zelf naar de speeltuin en indoorspeeltuin lopen.
Die bungalows liggen volgens mij wat verder weg, dus ik zou als ik weer zou gaan weer voor een chalet kiezen.
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
27-01-2018 15:56
Wij zijn er ooit geweest, nog voor dit zwembad was uitgebreid.
Wij zaten in een chalet. Meer dan dikke prima. 2 slaapkamers geloof ik, 2 badkamers. Wij zaten vooraan, was heel gunstig want de kids (toen nog vrij jong) konden vanaf daar zelf naar de speeltuin en indoorspeeltuin lopen.
Die bungalows liggen volgens mij wat verder weg, dus ik zou als ik weer zou gaan weer voor een chalet kiezen.
We zijn met z'n vijven, chalets gaan maar tot 4 personen. Dus het wordt een bungalow. Kinderen zijn oud genoeg om zelf overal heen te gaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
27-01-2018 15:16
De huizen zijn niet heel gezellig, nee. Beetje Centerparcs idee. Standaard vakantiepark.

Als je alleen voor het zwembad gaat: daar kun je ook los kaartjes voor kopen. En dan elders een leukere accommodatie boeken.
In het hoogseizoen kun je geen losse kaartjes kopen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn je kinderen Noushi?

Wij hebben er al 6 jaar een stacaravan en gaan nog steeds met veel plezier.
Zeker het nieuwe zwembad is voor de kinderen erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er 2 jaar geleden geweest. We hadden toen een huisje van particulieren via booking.com. Heel ruim, maar wel gedateerd. Ik vond het een groot en compleet park. Wij zaten gelukkig dichtbij het centrale plein anders moet je wel een eind lopen. Zwembad weet ik niet ben ik niet in geweest, wel een leuke binnenspeeltuin en een lekker restaurant. Oja wij zijn ook nog in het klimding geweest, is leuk voor wat oudere kinderen. Verder hebben wij het vooral gebruikt als uitvalsbasis voor andere uitjes op Texel
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
27-01-2018 16:13
Hoe oud zijn je kinderen Noushi?

Wij hebben er al 6 jaar een stacaravan en gaan nog steeds met veel plezier.
Zeker het nieuwe zwembad is voor de kinderen erg leuk!
9, 11 en 13 zijn de kinderen. Niet allemaal van mij hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Die vermaken zich vast in het zwembad,3 nieuwe verschillende glijbanen,filmpjes kun je op de website vinden.
Animatie is ook wel leuk,voor iedere leeftijd wat wils.
Gamehal en voetbalveld zijn bij mijn jongens favoriet.
En ze hebben erg lekker schepijs! :P
Het lekkerste ijs is te vinden bij ijsboerderij Labora. Ook vlakbij De Cocksdorp trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Mooi park, alleen ga ik er nooit in een huisje. Boek er regelmatig een kampeerplaats waar ik dan met eigen tent verblijf. Buiten het hoogseizoen kun je er goedkoop naartoe wanneer je de ANWB campjng key hebt, ik kreeg 50% korting, ben er vorige week nog geweest met tent.

Verder zijn de voorzieningen prima, sinds afgelopen jaar nieuw zwembad. Er zijn meerdere eetgelegenheden, supermarkt en zelfs een kapsalon op het park.
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
27-01-2018 15:56
Wij zijn er ooit geweest, nog voor dit zwembad was uitgebreid.
Wij zaten in een chalet. Meer dan dikke prima. 2 slaapkamers geloof ik, 2 badkamers. Wij zaten vooraan, was heel gunstig want de kids (toen nog vrij jong) konden vanaf daar zelf naar de speeltuin en indoorspeeltuin lopen.
Die bungalows liggen volgens mij wat verder weg, dus ik zou als ik weer zou gaan weer voor een chalet kiezen.
Zwembad is niet uitgebreid maar volledig nieuw, oude is helemaal gesloopt.
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
27-01-2018 17:16
Het lekkerste ijs is te vinden bij ijsboerderij Labora. Ook vlakbij De Cocksdorp trouwens.
Het ijs op de Krim komt daarvandaan.
coetje schreef:
27-01-2018 19:24
Het ijs op de Krim komt daarvandaan.
Kijk, dat wist ik dan weer niet. :couple:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven