Parkeren Eindhoven airport

13-09-2020 17:55 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort moeten wij naar Eindhoven airport, wat is de fijnste en veiligste en niet de duurste manier om daar te parkeren?. Of is het fijner om met het openbaar vervoer daar heen te reizen, fijner in de zin van corona en veiligheid. Ik kan me herinneren ooit eens een bus genomen te hebben van Eindhoven naar Utrecht, dat was toen € 25 enkele reis dacht ik, toen vond ik dat al niet zo fijn, bus zat hartstikke vol.
Vanaf Eindhoven CS rijdt er een rechtstreekse busverbinding naar Eindhoven Airport. Je bent er zo.
Je kunt er goed en veilig parkeren op loopafstand.
http://www.airporteindhovenparking.nl/route.html
P5 voor langparkeerders, hebben wij de laatste keer ook gedaan en is perfect. Je loopt zo het vliegveld in en staat gewoon netjes geparkeerd.
Vanaf de parkeergarage is het letterlijk 3 minuten lopen naar de aankomst/vertrekhal. Ideaal!
Dank voor de reacties
redbulletje schreef:
13-09-2020 18:06
Je kunt er goed en veilig parkeren op loopafstand.
http://www.airporteindhovenparking.nl/route.html

Ik herinner me nu weer dat we daar vaker hebben geparkeerd, bedankt!
Wij waren een keer erg last minute en toen was er alleen nog valet parking beschikbaar bij Eindhoven Airport. Dit wouden we niet. We hebben toen de auto geparkeerd bij de parkeergarage De Grijze Garnaal in de wijk Woensel, voor 5 euro per dag. Vanaf hier gaat er een directe bus naar het vliegveld.
Als je niet met enorme hutkoffers reist, is OV zeker een optie. Vanaf Eindhoven CS vertrekt elk kwartier ofzo een bus naar het vliegveld. Zeker als iemand uit je reisgezelschap een kortingskaart heeft en jullie met 40% korting kunnen reizen, zou ik dat overwegen.
Anders is parkeren wellicht voordeliger.
asimov schreef:
14-09-2020 13:33
Wij waren een keer erg last minute en toen was er alleen nog valet parking beschikbaar bij Eindhoven Airport. Dit wouden we niet. We hebben toen de auto geparkeerd bij de parkeergarage De Grijze Garnaal in de wijk Woensel, voor 5 euro per dag. Vanaf hier gaat er een directe bus naar het vliegveld.
De Grijze Generaal.
https://lockandfly.nl/

Hier heb ik al een aantal keer geparkeerd, is 3 minuten lopen, heeft camerabewaking enz en is niet duur. Laatste keer dat ik er was moest je alleen wel contant betalen, even op letten.
Imazigen schreef:
13-09-2020 17:55
toen vond ik dat al niet zo fijn, bus zat hartstikke vol.
Uh ... je durft toch ook te vliegen? Same same: mensen dicht op elkaar, met mondkapje ...
evaq schreef:
15-09-2020 16:59
Uh ... je durft toch ook te vliegen? Same same: mensen dicht op elkaar, met mondkapje ...
En je zit langer in dat vliegtuig dan in die bus van CS naar het vliegveld.
minnimouse schreef:
15-09-2020 19:47
En je zit langer in dat vliegtuig dan in die bus van CS naar het vliegveld.
Hepa filter!
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven