Parkeren Eindhoven airport
zondag 13 september 2020 om 17:55
Binnenkort moeten wij naar Eindhoven airport, wat is de fijnste en veiligste en niet de duurste manier om daar te parkeren?. Of is het fijner om met het openbaar vervoer daar heen te reizen, fijner in de zin van corona en veiligheid. Ik kan me herinneren ooit eens een bus genomen te hebben van Eindhoven naar Utrecht, dat was toen € 25 enkele reis dacht ik, toen vond ik dat al niet zo fijn, bus zat hartstikke vol.
zondag 13 september 2020 om 18:06
zondag 13 september 2020 om 19:16
redbulletje schreef: ↑13-09-2020 18:06Je kunt er goed en veilig parkeren op loopafstand.
http://www.airporteindhovenparking.nl/route.html
Ik herinner me nu weer dat we daar vaker hebben geparkeerd, bedankt!
maandag 14 september 2020 om 13:33
dinsdag 15 september 2020 om 07:20
Als je niet met enorme hutkoffers reist, is OV zeker een optie. Vanaf Eindhoven CS vertrekt elk kwartier ofzo een bus naar het vliegveld. Zeker als iemand uit je reisgezelschap een kortingskaart heeft en jullie met 40% korting kunnen reizen, zou ik dat overwegen.
Anders is parkeren wellicht voordeliger.
Anders is parkeren wellicht voordeliger.
dinsdag 15 september 2020 om 07:27
De Grijze Generaal.asimov schreef: ↑14-09-2020 13:33Wij waren een keer erg last minute en toen was er alleen nog valet parking beschikbaar bij Eindhoven Airport. Dit wouden we niet. We hebben toen de auto geparkeerd bij de parkeergarage De Grijze Garnaal in de wijk Woensel, voor 5 euro per dag. Vanaf hier gaat er een directe bus naar het vliegveld.
dinsdag 15 september 2020 om 11:15
https://lockandfly.nl/
Hier heb ik al een aantal keer geparkeerd, is 3 minuten lopen, heeft camerabewaking enz en is niet duur. Laatste keer dat ik er was moest je alleen wel contant betalen, even op letten.
Hier heb ik al een aantal keer geparkeerd, is 3 minuten lopen, heeft camerabewaking enz en is niet duur. Laatste keer dat ik er was moest je alleen wel contant betalen, even op letten.
dinsdag 15 september 2020 om 20:13
Hepa filter!minnimouse schreef: ↑15-09-2020 19:47En je zit langer in dat vliegtuig dan in die bus van CS naar het vliegveld.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.